espresso Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Hallo kenners, Mijn schoonvader gebruikte altijd de Gillette Super Silver mesjes in zijn krabber, een saai wit doosje met oranje letters was de verpakking. Nu moet hij nieuwe mesjes hebben, de Rapira Super Stainless die ik hem gegeven heb om te testen vond hij niets. Weet iemand wat nu de vervanger is van deze "oude" Gillette mesjes?
talibeard Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Ik ken ze wel maar ben er niet weg van. Ik denk ook niet dat er een specifieke één-op-één vervanger voor is maar je zou iets anders uit de PPI (zeg maar Gillette St.Petersburg) stal kunnen proberen zoals Astra, Gillette Bleue extra, de Super Platinum of één van de Russische Gillette 7 O'Clock types. Wat je ook kunt doen is een pakje bij de HEMA halen; ik vind die een stuk prettiger in ieder geval.
Robert79 Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Je zou de 'MEM SUPER SILVER PLATINUM' is kunnen uitproberen
Harkos Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Rapira Platinium Lux, of Voskhod zou ik hem laten proberen. En anders misschien Souplex. Algemeen bejubelde mesjes. Wat hij had komt niet weer ben ik bang.
marco Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Ze staan nog wel eens op marktplaats of ebay. Ook de blauwe kan je nog wel eens vinden. Super Silver platinum plus is dat.
merwtje Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Die mesjes waren op het laatst bijna €8 per 10 Terwijl Gillette in Frankrijk de betere Bleue Extra in de supermarkt voor €1,60 per 10 verkoopt.
Recommended Posts