Kamp Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Ulrik gaat ook kwasten maken dit is wat hij op zijn Facebookpagina heeft gezet: Fotos des Aluprototypen für unsere bald erscheinenden Rasierpinsel. Diese wird es in Aluminium eloxiert sowie in einer noch etwas edleren Variante geben. Lasst euch überraschen wink-emoticon Here are the first photos of the aluminum prototype of our shaving brushes. Those will soon be available in anodized aluminum and another very noble material... Staat niet bij wat voor haar hij gaat gebruiken. Ben benieuwd . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Wat een lelijk apparaat zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Wat een lelijk apparaat zeg. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Tja smaken verschillen zeggen ze ik vind hem er niet onaardig uitzien, lijkt me wel dat je een goede grip hebt met dit handvat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Het zal zijn afzetmarkt wel hebben alnaargelang het gebruikte haar. Ik vind metalen borstelhandvaatjes zelf niet prettig. Dank voor het op de hoogte brengen van weer iets nieuws Kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Het roept bij mij iets op van handgranaat en daar is het nu niet de gepaste tijd voor. Niet mijn ding dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willieman Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Ik vind het een mooi ontwerp, mooi futuristisch ontwerp, Naar mijn mening mag er wat minder groeven er in om de drukte wat weg te halen zodat het geheel er rustig uitziet. Ik bedoel daarmee dat de kwast zelf meer in beeld kom dan de knop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Wat mij betreft ook wat te druk. Ik ben het wel met Willieman eens dat wat minder ribbels de knop een rustiger uitstraling zal geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Iets strakker mag inderdaad wel en hoewel ik aluminium een mooi materiaal vind voor greepjes van mijn krabbers zou ik er niet zo snel voor kiezen bij een borstel. Van een heel andere orde is of de wereld zit te wachten op nog iemand die er kwastjes 'bij' doet. Ik kies zelf toch echt liever voor een maker met een paar decennia ervaring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Van een heel andere orde is of de wereld zit te wachten op nog iemand die er kwastjes 'bij' doet. Ik kies zelf toch echt liever voor een maker met een paar decennia ervaring...... Daar heb je een goed punt, er zijn er al zoveel. maar decennia ervaring is ook geen garantie als ik zie wat voor Simpson prullen ik al door mijn handen heb zien passeren en dan heb ik het over dure exemplaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Klopt Ron, hoewel ik echt een zwak heb voor Simpson/Vulfix kom je inderdaad regelmatig klachten tegen. Hoewel veel van die klachten gaan over het gebrek aan uniformiteit (geen twee kwasten identiek), wat ik juist charmant vind, zijn er ook regelmatig missers. Maar in mijn handen heb ik ze nog niet gehad terwijl ik toch een dozijn plus één van hun kwasten verzameld heb; ook #13 is dik in orde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Het kan ook zijn dat ze mij altijd moeten hebben natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Het kan ook zijn dat ze mij altijd moeten hebben natuurlijk Ik neem aan dat het dan over tweedehands exemplaren gaat (nieuwe zouden gewoon gereclameerd kunnen worden toch?) en dan heb je de kans dat iemand hem juist weg doet omdat-ie niet goed (meer) is. Zou dus zomaar 5dehands kunnen zijn en telkens maar gauw weer doorverkocht. Dan kan het nog steeds aan Vulfix/Simpson liggen natuurlijk maar als ik zie hoe in sommige 'instructie'-video's kwasten echt mishandeld worden is het misschien toch lastig de schuldige aan te wijzen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 In die prijsklasse verwacht ik top-kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Maar even terug komend op de Koraat-kwast, deze "buttplug", mag hij elders slijten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Ik neem aan dat het dan over tweedehands exemplaren gaat (nieuwe zouden gewoon gereclameerd kunnen worden toch?) en dan heb je de kans dat iemand hem juist weg doet omdat-ie niet goed (meer) is. De meeste waren inderdaad tweedehands maar ook nieuwe vorig jaar nog, terugzenden zat er niet in want was niks mis mee werd me verteld. Ik ken verscheidene grote verzamelaars die openlijk toe hebben gegeven dat ze bijvoorbeeld een Manchurian wilden en er vier of vijf kochten om er dan eentje over te houden die hun beviel en de rest verkochten. Nu ja is niet langer actueel want gebruik alleen synthetische borstels dezer dagen, geen gezeur meer en veel goedkoper, UEKAZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Een metalen voorwerp in deze vorm via internationale post, dat is zeker een goede reden tegenwoordig voor een grondige inspectie; douane en misschien zelfs wel e.o.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Maar even terug komend op de Koraat-kwast, deze "buttplug", mag hij elders slijten. Whoehahaha! Buttplug... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Dat was ook het eerste wat in mij opkwam. Wellicht wat voor Kabouter buttplug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Maar even terug komend op de Koraat-kwast, deze "buttplug", mag hij elders slijten. Een tweedehands kwast mwoooah, maar een tweedehands buttplugje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paljas Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Ik vind het wel een mooi handvat, maar ik ben bang dat ik hem dwars door de wasbak laat vallen. Dat gebeurt met mijn houten en kunststoffen exemplaren regelmatig. Heeft wat weg van een rubberset 400, maar dan met horizontale groeven. Ik denk dat deze vorm met verticale groeven er ook goed uit zou zien. Hm. Bij nader inzien lijkt hij toch niet zoveel als ik dacht . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Lijkt wel de knop van een kraan ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Lijkt wel de knop van een kraan ofzo. Was ook het eerste wat bij mij opkwam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Ja, nog even en ze douwen een knot in een deurklink. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts