Shaving Silly Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Goed, De een haalt hem dus door een kommetje met of zonder ribbels ? En Marco roept je moet hem ook langs je gezicht halen maar ik ga toch niet met die stick langs een klant zijn gezicht staan rommelen. Ik zwabberde een beetje langs de stick met de natte kwast en kreeg helemaal geen schuim. Wat doe jullie nou met die scheerstick om er inderdaad mooi schuim mee te krijgen. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het weer helemaal 3x nix. Modelletje Hopeloos en moeilijk vast te houden en stja gewoon nix Vertel !!!! Wie vind het nou echt wat.
efsk Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Een scheerstick is om over het gezicht te halen. Gezicht nat, top van de scheerstick bevochtigen, en effe door de baardharen trekken. Vervolgens met de vochtige kwast lekker soppen tot het gezicht vol schuim en de kwast ook. Dit maakt de scheerstick wellicht minder geschikt voor beroepsmatige toepassingen inderdaad. Een oplossing hiervoor, die op dit forum ook regelmatig niet-beroepshalve wordt toegepast: rasp de scheerstick in een bakje, druk een beetje aan, en je hebt een bakje scheerzeep wat je vervolgens als ieder andere scheerzeep kunt benutten. Stick in een bakje, al dan niet ribbed for your pleasure, heb ik nog nooit van gehoord tot Loei daarover begon en de enige reactie die dat tot nu bij mij opriep is: waarom zo moeilijk doen?
Snuff Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Tja waarom dan een scheerstick kopen, raspen om te eindigen met een potje zeep? Moet toegeven dat ik het ook wel eens heb gedaan omdat het een product betrof die alleen nog in stick verkrijgbaar was.
Harkos Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Simpele oplossing is alleen potjes en tubes kopen en anders gewoon laten voor wat het is. De eerlijkheid gebied, dat ik ook de kaasmolen pak in dit soort gevallen.
Shaving Silly Posted November 26, 2015 Author Posted November 26, 2015 Ja gaan staan raspen daar zie ik het nut ook niet van in. Ik dacht om er 2 in een bakje te proppen zodat het weer een soort vierkant bakje word? Klanten vinden juist dat zeep opkloppen in een bakje leuk om te zien dus ff met die stick door je snuit dat gaat het niet worden. Hoe ik er trouwens bij kom om die kwast langs die stick te zwabberen hahhahahha ik heb ergens in de afgelopen 3 jaar dan toch niet helemaal goed opgelet.
Noud Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Het fijnste werkt het bij mij om de staaf over de huid te manoeuvreren en constant wat te bevochtigen. Vervolgens met de kwast eroverheen. Ik moet zeggen dat dat best veel schuim oplevert. Wat ik ook wel is doe is de staaf nat maken en in het midden van de kwast duwen. Dan knijpen in de kwastharen en tegelijkertijd met de staaf rondjes maken. Zo krijg ik altijd wel schuim in de kwast, maar het is wat meer een kliederboeltje.
efsk Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Het fijnste werkt het bij mij om de staaf over de huid te manoeuvreren en constant wat te bevochtigen. Geachte toevallige bezoeker: dit gaat over scheren.
Shaving Silly Posted November 26, 2015 Author Posted November 26, 2015 Hhahahhahha ik lig hier plat !!!!
Hanskoning Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Huid, staaf, manoeuvreren, bevochtigen........... sommige dingen wil ik niet weten De scheerstick enkel toegepast als ik voor werk of een korte vakantie een (paar) nacht(en) uithuizig was. Zit ik opeens te denken dat ik pas geleden nog een Arko stick heb gekocht om mee te kunnen praten als ervaringsdeskundige, die moet ik dus eens proberen vandaag. Kijken of die bevalt zo ja wordt hij ook hier geraspt.
Johan Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Ik gebruik inderdaad ook mijn stoppels als rasp. Maar de sticks in een bakje drukken en dan met de kwast zwieren moet ook vast lukken.
Noud Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Het fijnste werkt het bij mij om de staaf over de huid te manoeuvreren en constant wat te bevochtigen. Geachte toevallige bezoeker: dit gaat over scheren. Probeer je Engelse termen te vermijden krijg je zoiets voor je kiezen . Maar ik snap dat het in de samenstelling ietwat opmerkelijk over kan komen
Shaving Silly Posted November 26, 2015 Author Posted November 26, 2015 Noud, het is hier al snel fout of dubbelzinnig zoooooooooooooooo voorspelbaar sommige figuren hahahhah
Mesmer Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Ik heb een scheerstick van Dr. Harris. Erg goede zeep en de zeep in die stick kun je omhoog en naar beneden draaien als een prittstift. Ik maak mijn gezicht een beetje vochting en ga met die stick over mijn gezicht tot er een dun laagje zeep op zit. Dan met een vochtige varkensharenkwast over mijn gezicht en binnen no-time zit er een mooie laag schuim op mijn gezicht en genoeg in de kwast voor nog twee keer inzepen.
Stoppel Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Huid, staaf, manoeuvreren, bevochtigen........... sommige dingen wil ik niet weten De scheerstick enkel toegepast als ik voor werk of een korte vakantie een (paar) nacht(en) uithuizig was. Zit ik opeens te denken dat ik pas geleden nog een Arko stick heb gekocht om mee te kunnen praten als ervaringsdeskundige, die moet ik dus eens proberen vandaag. Kijken of die bevalt zo ja wordt hij ook hier geraspt. De Arko is zacht genoeg om met een kleine beetje kracht in een bakje te drukken.
cobus75 Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 of je legt der gewoon 2 of 3 naast elkaar in scheerkom + opgelost is je probleem dan kan je je kwast zo wel van links naarr rechts bewegen als van onder naar boven toe co.
Paljas Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Ik heb het een tiental keren geprobeerd maar uiteindelijk zijn beide sticks toch echt in een bakje geëindigd... Het raspen van die zeep met stoppels vind ik erg vervelend aanvoelen en is in mijn hals al best irriterend (je moet immers tegen de vleug om iets van zeep achter te laten). Dus, snijden of raspen. Alles in een kommetje, beetje vocht en aanstampen met iets van massa. Ziedaar een puck, hoezee!
Shaving Silly Posted December 1, 2015 Author Posted December 1, 2015 Ik heb er nog 2 van vergulde hand maar denk dat die op doorreis gaan
Recommended Posts