Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dames, Heren ook

De dameskrabbers van weleer blijken ofwel klein, ofwel krom. Blijkbaar werden vrouwen geacht de wenkbrauw bij te werken, of de oksels, en dat was het wel.

DSC02983.JPG

DSC02984.JPG

Van de kromme krabbers is de Curv-Rite misschien wel de meest practische. Niet noodzakelijkerwijs vanwege de uitgekiende vorm of greep, zelfs niet vanwege uit uiterlijk, maar wel vanwege het feit dat er gewone DE-mesjes in kunnen. Ook de vrouw des huizes kon dus experimenteren en discussies voeren met manlief over wat waarom als beste presteerde.

DSC02986.JPG

DSC02987.JPG

Over uiterlijk: de krabber is geleverd met een veelvoud aan greepjeskleuren. Er was er dus alkrijd een verkrijgbaar die kleurde bij de zeep en de wasbak. Belangrijk!

DSC02988.JPG

DSC02989.JPG

Ook hier leg je het mesje onderop de bovenplaat. Effe duwen in het midden en het mesje klemt zichzelf vast aan de als haakje uitgevoerde pennetjes. Onderplaat erop en schroeven maar.

DSC02990.JPG

DSC02991.JPG

Kleine afwijking ten opzichte van wat we gewoon zijn: de schroef zit op de greep, die in de kop wordt geschroefd.

DSC02992.JPG

Posted

Dank voor de foto's. Ik twijfel of het enigszins beter zou scheren onder de oksels dan een gewone krabber maar mooi is ie wel en dat trekt vrouwen aan natuurlijk.

Posted

Oh ja die is zeker mooi.

En misschien een raar praatje maar voor de intieme delen lijkt mij de vorm wel prettiger dan een recht mesje. Voor je het weet ben je delen kwijt die je niet kwijt wil dus een beetje met de vorm van je lichaam mee is wel fijn. :D:D

Posted

Lol, en het begint toch allemaal heel onschuldig met een mooie vorm scheerkrabbertje :lol:

En ineens ziet half beelddenkend NL zijn vrouw gewapend met een spiegel op ze kop in de douchebak hangen hopeloos aan het voorkomen dat er wat weg geschoren word wat niet weg moet :lol::lol::lol:

Maar mooie krabber hoor Efsk

Posted

Met al deze praat durf ik de krabber niet meer te testen natuurlijk. Wie weet wat dat ding gezien heeft in het verleden ...

Posted
Met al deze praat durf ik de krabber niet meer te testen natuurlijk. Wie weet wat dat ding gezien heeft in het verleden ...

Het kunnen ook best hele mooie opwindende dingen geweest zijn natuurlijk. Hier worden dozen geschoren met een krabbertje of een shavette. Net als bij gewoon scheren, geen druk zetten, komt het goed. :lol:

Posted

Het kunnen ook best hele mooie opwindende dingen geweest zijn natuurlijk. Hier worden dozen geschoren :?::lol:

Dozen hij zegt het echt dozen meervoud dus, Snuff vertel op zijt gij beheerder van een harem :o:o:o

Posted

Een verschrijving hans, meer niet :oops: of dacht je dat ik zo'n behulpzame man ben dat ik anderen belangeloos zou bedienen :lol:

Posted

Ik heb in mijn carriere anders al heel wat dozen geschoren. :lol: En dat was niet altijd een onverdeeld genoegen :? Laten we het zo stellen; de ene doos is de andere niet. :oops: Nu ik er over nadenk heb ik wel eens een lekker geurende scheerzeep gemist tijdens het scheerproces :twisted:

Posted

We kunnen dit beter verplaatsen naar intiem scheren :lol:

Maar het is net als okselhaar, schaamhaar sowieso haren ook op je hoofd die nemen luchtjes aan. Dus als mensen langdurig haren laten groeien op plaatsen waar de wind niet zo veel komt dan gaat dat ruiken en dat doen die haren ook.

Ik vind ook dat mannen met veel okselhaar dat weg moeten scheren, je kan deo gebruiken maar het ruikt toch sneller dan een schone gladde huid.

Als ik mensen met een hele vette hoofdhuid in de zaak krijg dan ruik je dat aan het haar, zelfs als ze het net gewassen hebben of denk aan Hindoestaanse mensen dat haar ruikt helemaal naar de kruiden die ze eten.

Dus om even terug te komen in topic denk ik dat een mooiere lijn van scheerkrabbertjes voor vrouwen een gat in de markt zou zijn. En dan niet alleen de vorm maar ook meer blingbling en glittertjes op de krabber en dan in een mooi geschenk doosje voor een mooi d....... :D:D

Posted

nou silly,

ik zou zeggen leg voor aan onze italiaanse barbier uit zwolle hier,je weet nooit waar het goed voor is,hij heeft de inkoop kanalen elders

co.

Posted
Nee maar !!!!! Wie hebben we daar weer ?????

Komt zomaar midden in de dozen discussie niets zeggen.

anders krijg ik weer de wind van voren,dus zeg ik niets :lol::lol:

en als recht geaarde westfries draag ik het hart op de tong,dus nee mondje stijf dicht :|:|

Posted

:D:D:D

Ja Co, model V/A-gina en Ok-selzacht met allemaal Swarovski kristallen op het handvat en een mooie gebogen lijn.

Zachte pastel tinten en de meest prachtige opbergdoosjes en niet op zo'n rare standaard

Ohhhhhhhhhhhhhhhh hebbe !!!!!