ChrisA Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Hallo Allemaal, Na 40 jaar met een krabbertje, 3 weken geleden besloten om met een open mes te gaan scheren. Op Marktplaats een open scheermes gevonden. Tekst "een Dovo Bismarck 5/8" Na even Googlen leek mij dat niet te kloppen. Toch maar snel gekocht voor heel weinig. Bij Scheersalon een scheerriem en spanriem besteld en gaan hobbyen. Met het volgende resultaat. https://www.dropbox.com/s/odpx9k4yi8juosv/Bismarck1.JPG?dl=0 In Welkom een bericht aangemaakt en Forumlid efsk meldde mij snel dat het merk Bismark tussen 1930 tot 1957 goede messen maakte waarna het werd overgenomen door Dovo. Ik heb dus op Marktplaats, niet gehinderd door enige kennis, een prima mes gekocht voor bijna niets dat gemaakt is rond mijn geboortejaar. Ik ben er erg blij mee en het scheert absoluut prima. Over een week precies een maand en dan maak ik wel een SOTD draadje aan. groet Chris
Snuff Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 dat is dan een dubbele meevaller, een scheerklaar mes op marktplaats vinden en ook nog eens meteen prima scheerbeurten ermee, zo kom je ze niet vaak tegen.
Tony Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Het mes ziet er erg netjes uit, veel scheerplezier ermee
PI56 Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Mes ziet er fraai uit. Daar ga je een hoop scheerplezier aan beleven.
Recommended Posts