talibeard Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Ik weet niet of ik de enige ben die hier last van heeft maar als ik naar www.shavingsociety.com ga krijg ik de melding; This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Maar als ik een directe deep link pak lijkt er niets aan de hand. Is alleen wel lastig want mijn eigen startpagina werkt nu dus niet meer. Rara, wat is er aan de hand?
Marcel Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Dit speelt/speelde sinds het middaguur. Emiel heeft er melding van gemaakt bij de hoster. Zo te zien heeft dit uiteindelijk geholpen maar wat er precies aan de hand was weet ik niet.
Marcel Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Er is een paar jaar vooruit betaald geloof ik
Harkos Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Wel lastig, wil ik eindelijk eens een enthousiast verhaal op het forum zetten, heb ik dat weer. Moest ik maar met mijn vrouw boodschappen doen
Dr.Paranoid! Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Er is vooruit betaald, kwamen wat erg veel vage en grote requests binnen op de HTTP Daemon, twee opties voor nu; Een denial of service attack Tapatalk zit te kutten vanwege gigantische klote programmering en een klote plugin Ik vermoed dat tweede en bij deze dus tapatalk uitgeschakeld om te testen. Geen zekerheid dat tapatalk weer enabled word.
Marcel Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Hmm, ik gebruik nu gewoon tapatalk om dit te posten. Typisch
talibeard Posted November 24, 2015 Author Posted November 24, 2015 Ondertussen doet hij het hier weer gewoon maar een half uurtje geleden nog niet.
talibeard Posted November 24, 2015 Author Posted November 24, 2015 Ik moet trouwens wel bekennen dat de schrik me om het hart sloeg; zou ik weer een echt leven op hebben moeten pakken...
Mesmer Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Blij dat het weer werkt maar damn wat is het traag. Ik zit op een enorm snelle verbinding nu en heb serieus een minuut moeten wachten voordat deze pagina met mijn nieuwe berichten geladen was. Wat hier overigens gebeurde heb ik ook ooit op een eigen forum gehad toen een emoticon die ik zelf gemaakt had werd gehotlinkt op een and megagroot forum. De mogelijkheid om afbeeldingen vanaf dit forum te linken zal wel onmogelijk gemaakt zijn maar een dubbelcheck lijkt me niet verkeerd. Edit: tikfoutje aangepast. Na het klikken op de edut knop duurde het 50 seconden voor ik kon beginnen met de editten..
Tjebbe Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Tapatalk mag dan niet ideaal zijn, het is voor mij w de enige manier om het forum prettig te volgen... Ik lees het forum altijd op mijn telefoon en een enkele keer op tablet; dan vind ik het rustiger en overzichtelijker.
efsk Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Gast. Een telefoon is om mee te bellen. De rest van de tijd praat je met mensen, gewoon met je mond en je oren zeg maar, en kijk je naar de hemel en de wereld om je heen. Als je daar me klaar bent doe je oldskool je computer pakken om te intarweppen, en daar hoort dit forum bij.
rust Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Tapatalk is wel handig om notificaties te krijgen. Bvb als er iets in de markt wordt geplaatst.
Loei Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Moet zeggen dat ik vaak op de website zit, maar ook regelmatig via Tapatalk kijk, wanneer er geen computer in de buurt is.
Tony Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Tapatalk doet het gelukkig weer. Ik gebruik alleen maar Tapatalk om de diverse fora te bereiken.
Hanskoning Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Tapatalk voor de items waar ik een foto bij plaats, voor het overige het forum. En de laatste twee dagen is het forum helaas nogal traag ja.
Dr.Paranoid! Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Tapatalk plugin staat uit, maar heb het account nog niet verwijderd bij tapatalk zelf. Kan zijn dat de oorzaak nog bezig is, kan niet bij de root server dus kan het niet checken, maar ze houden het in de gaten. De traagheid / snelheid gaat heel erg op en neer idd. Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster.
efsk Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster. ja maar! dan heb ik twee dagen niks te doen dan dingen te bestellen!
Kamp Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster. ja maar! dan heb ik twee dagen niks te doen dan dingen te bestellen! Richard de komende dagen niks slijpen en je baard laten staan, dan kan je tijdens die dagen wat messen slijpen en ze gelijk testen.
Snuff Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 ja maar! dan heb ik twee dagen niks te doen dan dingen te bestellen! O maar dat is prima, je moet vooruit denken, wat een trafiek krijgen we bij het heropstarten van alle spulletjes die jij ons laat zien, tests, foto's, beschrijvingen en dan nog eens alle mensen die daarop antwoorden, zorgt voor de drukst bezochtste dag ooit op het forum!
Hanskoning Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Misschien binnenkort een dag of 2 offline om te verhuizen naar een minder drukke server bij de hoster. ja maar! dan heb ik twee dagen niks te doen dan dingen te bestellen! De collectie eens een poetsbeurtje geven ben je wel een paar daagjes zoet mee toch
Recommended Posts