Andrew Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Hallo. Mijn naam is André, en heb mijzelf (eindelijk) aangemeld voor dit Forum. Lees het al meer dan een jaar, ongeveer in hetzelfde tijdsvak dat ik begonnen ben met stapjes maken met een Double Edge scheermes. Ik wilde er alles van weten, en heb met veel plezier de diverse onderwerpen gelezen. Nu vond ik het tijd om mij aan te melden, en hoop op leuke discussies w.b. scheren en alles wat erom heen hangt. Groeten uit de Hoeksche Waard!
Snowmiss Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Welkom en nog meer lees- en scheerplezier!
Harkos Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Welkom, en je weet inmiddels hoe banaal gezellig hier ge-o.h. kan worden.
PI56 Posted November 22, 2015 Posted November 22, 2015 Welkom en niet alleen lees-, maar nu ook schrijfplezier toegewenst.
Andrew Posted November 22, 2015 Author Posted November 22, 2015 Welkom, en je weet inmiddels hoe banaal gezellig hier ge-o.h. kan worden. dat had ik al even in de gaten. Motto: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Johan Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Welkom! Ik moest even weer opzoeken waar de Hoeksche Waard ligt ... (maar nu weet ik het weer)
Recommended Posts