Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren en Dames,

Kreeg een mailtje dat de DMT producten bij Knivesandtools 15% korting tot en met 3 december 2015.

Posted

Ze hebben me eens zes weken op een bestelling laten wachten waarvan ten tijde van bestellen ALLE onderdelen op voorraad waren. Wat ze niet hadden: een gratis dingetje waar je niets aan hebt wat er zo nodig bij moest. Dat werd pas gemeld ná betaling. Vervolgens gewoon niet reageren en daarna het lef hebben me te vragen wat ik van de service vond. Nou. Wat denk je.

Deze ervaring had overigens niet ik alleen, er lopen er meer op dit forum met exact hetzelfde. Derhalve bestel ik niks meer daar: alles op voorraad is geen garantie dat ze gaan verzenden en de klantenservice zoog dikke brokken.

Het is mij bekend dat er genoeg mensen zijn die wél goeie ervaringen hebben.

Posted

Ik ben wel fan. Tot nu toe altijd goede ervaringen met ze gehad. Spullen snel in huis een goed service bij defecten binnen de garantie.

Posted

Omdat wij mesgebruikers aanzienlijk geinteresseerder zijn in materialen om een mes mee te slijpen dan de krabberaar.