Kamp Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Heren en Dames, Kreeg een mailtje dat de DMT producten bij Knivesandtools 15% korting tot en met 3 december 2015.
Kamp Posted November 20, 2015 Author Posted November 20, 2015 kutzaak, dat knivesandtools. Hoezo Richard, slechte ervaring mee?
efsk Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Ze hebben me eens zes weken op een bestelling laten wachten waarvan ten tijde van bestellen ALLE onderdelen op voorraad waren. Wat ze niet hadden: een gratis dingetje waar je niets aan hebt wat er zo nodig bij moest. Dat werd pas gemeld ná betaling. Vervolgens gewoon niet reageren en daarna het lef hebben me te vragen wat ik van de service vond. Nou. Wat denk je. Deze ervaring had overigens niet ik alleen, er lopen er meer op dit forum met exact hetzelfde. Derhalve bestel ik niks meer daar: alles op voorraad is geen garantie dat ze gaan verzenden en de klantenservice zoog dikke brokken. Het is mij bekend dat er genoeg mensen zijn die wél goeie ervaringen hebben.
Noxa Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Ik ben wel fan. Tot nu toe altijd goede ervaringen met ze gehad. Spullen snel in huis een goed service bij defecten binnen de garantie.
Carloz Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Ook vervelende ervaring gehad met afterservice.
Jean-Paul Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Jammer voor jullie negatieve ervaring. Ik heb al aardig wat leuke spulletjes daar besteld en geleverd gehad.
michigalex Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Ik heb ook nog geen slechte ervaring met knive and tools. Toch al 4x wat besteld daar. Ik zou er zo weer bestellen!
efsk Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Omdat wij mesgebruikers aanzienlijk geinteresseerder zijn in materialen om een mes mee te slijpen dan de krabberaar.
Recommended Posts