Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

De kerst komt eraan en dan zie je overal geschenkverpakkingen in de aanbieding van geurtjes en douchgels etc.

Nergens zo veel als bij Douglas natuurlijk.

Hier kreeg ik een mailtje van en uit nieuwsgierigheid even gekeken tussen de scheerartikelen.

Hier tussen vond ik Men Rock scheercrémes, onder andere Lime, Sandelwood en Oak Moss.

Iemand bekend met deze crémes?

Oak Moss klinkt wel als iets wat ik zou willen proberen :D

Posted

Klopt, ik heb die scheercrème. Is een hele fijne vettige crème met een mooi schuimvermogen.

Ik had de Sandelwood geur die erg goed blijft hangen.

Nadeel is dat het een heel klein potje is en verhoudingsgewijs vind ik hem erg duur.

Posted

Hmm oke, mooie berichten dus over de kwaliteit.

Ik vrees wel dat dit alleen op het web verkrijgbaar is en dus niet in de winkels te besnuffelen is :(

Posted

Hahhahha geen idee waar je woont maar ik heb een potje staan mag je komen snuffelen en wat je ook kan doen is contact opnemen met

http://www.happyhairservice.nl/

en vragen of er een kapsalon bij jou in de buurt zit die het in de verkoop heeft want de kappers hebben het ook.

Wat rekent de Douglas voor die scheercrème ???

• 5 years later...
Posted

Even een heel oud topic nieuw leven inblazen. Via ruil sinds kort in het bezit van 2 Men Rock shave creams. 1x Sandalwood, 1x Oak Moss. De eerste ruikt (uit het potje) heerlijk, bij de 2e krijg ik wat tijgerbalsem associaties ;-)

spacer.png

Tijdens het gebruik is het negatieve gevoel van de Oak Moss echter al snel verdwenen, en blijft een redelijk frisse en subtiele geur over. De Sandalwood blijft heerlijk ruiken. Eigenschappen vind ik erg prettig, lijkt de huid goed te beschermen en te voeden, blijft zeker niet droog achter. Kortom, voor mij een erg leuke kennismaking met dit voor mij onbekende merk. Zat even op de website te kijken HIER en veel keuze hebben ze niet, slechts 3 geuren. Dat maakt ook de keuzestress weer een stuk kleiner, mocht je iets overwegen.

Wat zijn jullie ervaringen met dit merk. De zoekfunctie levert ook op dat ze een krabber hebben / hadden?

• I like it 2
  • 2 months later...
Posted

Deze Sandalwood heeft mijn huis vanwege een ruil helaas ook verlaten, maar was tot nu toe wel mijn favorietje als ik moest kiezen tussen Proraso Rood, TFS Crazy Sandalwood en deze. Ik zie dit merk eigenlijk nergens voorbijkomen, niet heel populair / bekend geloof ik