BramDriesen Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Hallo allemaal, Ik scheer me al een tijdje met een Double Edge razor. Ik heb vroeger altijd elektrisch geschoren omdat ik het cartridge systeem nooit iets gevonden heb en ik het veel te duur vond. Ondertussen heb ik al een redelijke collectie opgebouwd! Hier zit onder andere in: 7 zepen, 4 DE razors en 51 verschillende mesjes. Ik heb nog niet alle mesjes getest, maar ik heb wel een beknopt log bestand bijgehouden . Ik werk als IT consultant voor Capgemini België als Drupal developer. Mijn hobby's zijn voetbal, zwemles geven aan kids en het bouwen en vliegen van multicopters (aka drones). Als je vragen hebt, shoot! Bram
Guest Gusto Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 (edited) Welkom Bram! Ik zie dat het scheergerei-verzamel-virus al heeft toegeslagen. Edited November 19, 2015 by Gusto
BramDriesen Posted November 19, 2015 Author Posted November 19, 2015 Welkom Bram! Bedankt Ik zie dat het scheergerei-verzamel-virus al heeft toegeslagen. Klopt (once you start...)
Guest Gusto Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Maar ik mis in je overzicht een of meer scheerkwasten.
BramDriesen Posted November 19, 2015 Author Posted November 19, 2015 Maar ik mis in je overzicht een of meer scheerkwasten. Oeps klopt! Momenteel gebruik ik een HJM Badger kwast. Een 2e, de Semogue 830 is onderweg
Guest Gusto Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Dat is een leuk begin van je veestapel.
Snuff Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Welkom op het forum, wie weet bezorg jij straks de spullen van BDF wel per drone.
BramDriesen Posted November 20, 2015 Author Posted November 20, 2015 Dat is een leuk begin van je veestapel. Ik ben altijd al een dierenvriend geweest haha Welkom op het forum, wie weet bezorg jij straks de spullen van BDF wel per drone. Het zou mogelijk zijn kijk maar naar Amazon. @Al de rest: Bedankt allen!
Hanskoning Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Welkom op het forum Bram, mag je nog maar veel en vaak twijfelen over wat je gaat gebruiken voor de dagelijkse scheerbeurt.
BramDriesen Posted November 20, 2015 Author Posted November 20, 2015 Welkom op het forum Bram, mag je nog maar veel en vaak twijfelen over wat je gaat gebruiken voor de dagelijkse scheerbeurt. Zal geen probleem zijn denk ik
talibeard Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Welkom Bram en alvast veel beheersing toegewenst tussen al die enablers hier!
SakasakaHeyhey Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Hallo allemaal, Ik scheer me al een tijdje met een Double Edge razor. Ik heb vroeger altijd elektrisch geschoren omdat ik het cartridge systeem nooit iets gevonden heb en ik het veel te duur vond. Ondertussen heb ik al een redelijke collectie opgebouwd! Hier zit onder andere in: 7 zepen, 4 DE razors en 51 verschillende mesjes. Ik heb nog niet alle mesjes getest, maar ik heb wel een beknopt log bestand bijgehouden . Ik werk als IT consultant voor Capgemini België als Drupal developer. Mijn hobby's zijn voetbal, zwemles geven aan kids en het bouwen en vliegen van multicopters (aka drones). Als je vragen hebt, shoot! Bram Welkom Bram
Recommended Posts