Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het gene wat ik feitelijk nog mis hier op t forum zijn recensies over kwasten gemaakt van berenhaar.

Op een aantal buitenlandse fora zijn sommige leden enthousiast over de kwast van berenhaar en hier ???

Nu kwam bij mij de vraag op zijn hier forumleden die ervaring met een kwast van berenhaar hebben of heeft dit wellicht een andere reden dat hier niets over geschreven wordt op ShaSoc.

Ben benieuwd wie er een heeft of voornemens is tot koop want zo duur zijn ze niet, of een forumlid die er wellicht goede of slechte ervaringen mee heeft.

Nu weet ik ook wel dat hier in Hollandia en de Belgische laaglanden niet zo veel beren rondlopen maar toch :lol:

Ik heb er in ieders geval geen, en deze vraag lag bij al langer op het toetsenbord, dus gooien we het maar eens in de groep....... ben benieuwd.

Posted

Je bedoelt, haar van een mannelijk varken (beer)?

Posted

Ik ken verhalen van indianen die met hun blote handen een grizzly doodden en dan de nekharen uittrokken om een scheerkwast van te maken. :oops: (dacht ik)

Posted
Ik ken verhalen van indianen die met hun blote handen een grizzly doodden en dan de nekharen uittrokken om een scheerkwast van te maken. :oops: (dacht ik)

Deed ik vroeger ook nog wel eens als ik me verveelde.

Posted

Ik heb een pandaberenkwast, een grizzlyberen kwast en een ijsberenkwast. De panda is het zachtste maar de grizzly heeft de meeste backbone. De ijsberenkwast heeft het beste van beide, precies de sweet spot, aanrader!!!

Posted
Oepssssssssssssssssssssss hier maak ik me toch een blundertje.

Foutje bedanktttttttttttttttttt

Verklaar je?

Posted (edited)

Ik was zo aan t lezen op het B&B forum en op shavemyface forum over diverse kwasten en kwam bij het draadje van; A beginners guide to boar brushes / de science of the boar ( zo heet het draadje )

http://forum.shavemyface.com/viewtopic.php?t=35880#p413959

En dat ik gewoon zonder er bij na te denken dacht dat het om een borstels ging van beren haar.

Nahhh slaapkop da ik ben, scheelt niks he beer of boar :evil::evil::evil::evil:

Het gaat natuurlijk gewoon over het zwijnenborstelstje.

ik zat al te kijken huhhhh wat een rare reacties....... nu ben ik ff het lulletje rozenwater.

Stomme zak da ik ben hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Edited by Guest
Posted (edited)

Pffff was al bang dat er nog meer te ontdekken viel, op mijn leeftijd heb je al zoveel moeite om de ontwikkelingen bij te benen :roll:

Heerlijk toch even iedereen in de alert modus gezet, en weer wat geleerd door je er zijn geen beren kwasten en dat is toch ook wat waard ;)

Edited by Guest
Posted
Of teveel beer. ;)

Dat zou ook kunnen maar mijn voorkeur is Whiskey, maar een goed koud biertje is ook niet verkeerd.

Sorry jongens t was wel ff lachwekkend :oops::oops::D:D

Posted

Nu is de beer los. :lol:

Posted (edited)
Maak je niet druk, zo een vergissing is snel gemaakt en dat weet iedereen en een beetje lachen is gezond toch.

Helemaal mee eens en de activiteit nam weer toe op het forum ;)

Edited by Guest
Posted
Maak je niet druk, zo een vergissing is snel gemaakt en dat weet iedereen en een beetje lachen is gezond toch.

+1

Posted
ah je had wel meteen een hoop mensen hun aandacht ;-)

Ja dat klopt Ron, :lol::lol: hebben we in ieders geval weer ff gelachen :lol::lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.