Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mensen,

Komend weekeinde is het weer zover. Dan sta ik met mijn kraampje op de Verzamelaarsjaarbeurs in Utrecht.

Mocht je in de gelegenheid zijn, kom gerust langs.

Posted

In het verleden al vaker mooi (en eerder zeldzaam) materiaal kunnen bemachtigen bij merwtje, zeker een aanrader!

Posted
Beste mensen,

Komend weekeinde is het weer zover. Dan sta ik met mijn kraampje op de Verzamelaarsjaarbeurs in Utrecht.

Niet zo zeldzaam, maar niet geschoten is enz. heb je ook een Merkur 25C te koop?

Posted

Jammer dat het zo ver is.

Ik heb ook al verschillende erg leuke spullen van Merwtje overgenomen. Altijd tiptop in orde!

Posted
Beste mensen,

Niet zo zeldzaam, maar niet geschoten is enz. heb je ook een Merkur 25C te koop?

Die niet, maar wel andere OC Krabbers.

Posted
Beste mensen,

Die niet, maar wel andere OC Krabbers.

Mevrouw Koning had al kaarten aangeschaft dus nu ook voor mij extra interessant, is de hal en het standnummer al bekend waar je staat?

Posted

Bedankt. En inderdaad heb ik je gemist, Anthony.

Het was wel leuk weer weer enkele van jullie te ontmoeten. Wie weet komen er volgende keer meer.

Ik heb er toch weer een paar aan het klassieke scheren geholpen. DE en Injector.

• 10 months later...
Posted

Als vooraankondiging, 12 en 13 november 2016 sta ik weer op de beurs. Ik hoop dat er weer liefhebbers in de gelegenheid zijn om een bezoekje te brengen aan mijn kraam.

Posted

Als de lichamelijke comstitutie het toelaat -oftewel als ik een hele goede dag heba (het is een hele loop) komen wij de 13e weer bij je langs.

Posted
Als de lichamelijke comstitutie het toelaat -oftewel als ik een hele goede dag heba (het is een hele loop) komen wij de 13e weer bij je langs.

Zou leuk zijn, Hans!

• 3 weeks later...
Posted

Jammer Rolf. 28 december is er nog een mogelijkheid in de Jaarbeurs. Er is dan een snuffel/vlooienmarkt. Het assortiment scheerspullen zal dan wel kleiner zijn.

Een voordeel voor jullie is dan wel de veel gunstigere entree en parkeerkosten.

Posted

Als je gaat Marcel neem dan eens een fotootje van zijn stand, lijkt me leuk om zien! En vergeet je portefeuille niet hé!

Posted
Wel we zien je zondag Merwtje, maar eeeeeh kan je ook gespreid betalen?

Tuurlijk Hans, je legt gewoon de briefjes een beetje uit elkaar op de tafel :twisted: