Jump to content

Maca Root

Harkos

Recommended Posts

Daar ik nieuwsgierig was naar Maca Root van de Body Shop, waar hier wel positieve berichten over komen, ben ik eens even binnengelopen bij de BS. De potten waren op, maar het schatje had nog wel tubes. Om nu niet direct weer met iets thuis te komen, dat gewoon bij de rest komt te staan en niet snel op gaat, zeg ik tegen het schatje, heb je misschien ook een monstertje om het eerst eens te proberen? En jawel hoor, ze duikt onder de toonbank, pakt een 5 ml monster potje, duikt in een kast waar ze een aangebroken pot uithaalt, geeft mij een ter plekke gemaakt monster mee en wenst me een goede dag en veel plezier met de Maca Root.

Kijk daar wordt ik weer blij van. Beter gezegd, blijer dan normaal toch al.

Ergo ben je er ook nieuwsgierig naar, even een monstertje halen.

Vanmorgen de Marca Root van de Body Shop in de kwast, de Soc Badger. Dat was een prettige ervaring. In het vervolg ga ik de zepen beoordelen op mijn criteria voor de zeeptest 2015. Heb ik enig houvast en overzicht. En ja ligt het ook vast in mijn scheerbase.

De Maca Root is een crème.

De geur van de crème is niet al te zwaar en bloemig. Ik kan er volkomen naast zitten, maar het eerste wat ik dacht was kamperfoelie.

Het opkloppen ging erg vlot en levert een stevig en romig schuim. Opvallend, dat na de 1e ronde nog even na kloppen een zeer dicht schuim opleverde, die echt een strakke laag op de bakkes gaf bij de 2e en 3e ronde.

De geur van het schuim is erg licht.

De glijeigenschappen zijn goed.

De bescherming is goed tot zeer goed. Verzorgend, maar niet overmatig vettend.

De hele geur- en gevoelservaring is neutraal. Absoluut niet chemisch en ook niet overdreven bloemig of zo.

Deze Maca Root is een zeer koopwaardig product.

• 2 weeks later...
Is goed spul hoor dat Macra Root. (Mits goed gebruikt. .. Dus niet met kwast door de pot maar een vingertop is voldoende)

Heb al menig pot er doorheen gejast.

Helemaal mee eens en daarnaast ook nog prettig geurend.

Oh ja daar heb ik regelmatig met de kwast door de pot heen staan rammelen en dacht dan wat een rare dunne scheerschuim. Verder vind ik het echt helemaal nix , vieze ranzige geur en nee niet lekker. Pot staat hier dan ook pot te wezen en word niet gebruikt.

Is goed spul hoor dat Macra Root. (Mits goed gebruikt. .. Dus niet met kwast door de pot maar een vingertop is voldoende)

Heb al menig pot er doorheen gejast.

Helemaal mee eens en daarnaast ook nog prettig geurend.

Oh ja daar heb ik regelmatig met de kwast door de pot heen staan rammelen en dacht dan wat een rare dunne scheerschuim. Verder vind ik het echt helemaal nix , vieze ranzige geur en nee niet lekker. Pot staat hier dan ook pot te wezen en word niet gebruikt.

Silly controleer even, staat er echt Maca Root op jouw pot :?::lol::lol:

Het geeft juist een heerlijke dikke Yochurt om maar eens een beschrijving van Harkos te kopiëren en die geur ja Uekaz

Maar zonde om te laten wegkwijnen stuur je hem toch op als Sinterklaas geschenk naar wie er er boven me staat Loei dus :D

Loei , ik vind het best hoor. Potje zit nog voor de helft vol denk ik. Ik heb ook nog een pot van die Vergulde hand nieuw waar ik niets mee doe en een scheerstick van weet ik veel wat iets groens mag je zo hebben als je de verzendkosten wel betaald.

Lol, doe ik er nog een klodder Men Rock bij in een klein sambal potje :lol::lol::lol:

Pas op hoor Loei! Ik sta op het punt om langs te gaan.... :P

Nu ja zeg regel ik zo tussen neus en lippen door wat voor die Loei geeft die niet thuis. :(;)

Ik zou zo zeggen op de fiets Marco en ophalen die heerlijke creme :D

Krijg je voor de moeite van Silly een lekker warm kopje chocolademelk :shock:

Loei , ik vind het best hoor. Potje zit nog voor de helft vol denk ik. Ik heb ook nog een pot van die Vergulde hand nieuw waar ik niets mee doe en een scheerstick van weet ik veel wat iets groens mag je zo hebben als je de verzendkosten wel betaald.

Lol, doe ik er nog een klodder Men Rock bij in een klein sambal potje :lol::lol::lol:

Geld dit aanbod nog? :D

Want ik zou er erg graag op in gaan!