Noud Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Hoi! Iemand ervaring met 'Blendax' mesjes? Ik kwam deze tegen op Aliexpress. Ze kostten ongeveer 10 cent per stuk. Ik kwam via de zoekoptie niks tegen op het forum. Iemand? Blendax Overigens zie ik ook 'Patrix' mesjes. Nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee? Te koop voor 8 cent per stuk. Patrix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Hoi! Iemand ervaring met 'Blendax' mesjes? Ik kwam deze tegen op Aliexpress. Ze kostten ongeveer 10 cent per stuk. Ik kwam via de zoekoptie niks tegen op het forum. Iemand? Blendax Overigens zie ik ook 'Patrix' mesjes. Nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee? Te koop voor 8 cent per stuk. Patrix Na wat zoeken komen beide mesjes uit China, en chinese mesjes hebben een bedenkelijke reputatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 Ja dat weet ik. Daarom vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ben ze namelijk nog niet tegengekomen hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Eerlijk gezegd nogal aan de prijs voor een onbekende Chinees. Dat het uit China komt betekent niet dat het slecht is maar die kans bestaat zeker wel. Overigens heb ik nog nooit iemand heel enthousiast horen worden over Chinese mesjes dus ik zou het alleen maar doen als je je nieuwsgierigheid echt niet kunt bedwingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 Ja het is meer nieuwschierigheid. Niet per se vanwege de prijs. Zoals je zegt is die niet eens zo laag. Ik ken ze gewoon niet, vandaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Over jet algemeen zijn de Chinese mesjes niet veel bijzonders maar het enige twee mesjes die ik goed vind zijn de 'Gillette Super Thin' en de Gillette Nacet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Ik heb ze toch maar is besteld , ook de patric mesjes. Ik kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen. En daarbij vind ik het ook leuk om dingen te testen (ook als ze niet goed zijn, Slecht resultaat is ook resultaat zeg ik dan maar) Dus ik hoop dat ze snel binnen zijn (weinig kans i.v.m. de feestdagen) ik zal dan ook even een review er over doen wanneer ze aan de beurt zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 Haha. Laat je het weten als je ze hebt Kugelfanger? Want ik ben wel benieuwd naar je ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 zal ik doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Ik wou gisteren aan een nieuw mesje beginnen voor de beschrijving en ik had deze ook nog liggen dus ik dacht ach laten we is proberen. heb toch maar een mesje van een ander kaliber gepakt om te testen Blendax Ik zag dit draadje een tijdje terug op shasoc verschijnen en dacht ach waarom ook niet, ik ben altijd opzoek naar nieuwe mesjes (soms zijn ze goed soms zijn ze slecht). Ik had Noud beloofd om hier een beschrijving over te geven. Een Chinees mesje werd gezegd dus erg hoge verwachtingen had ik er niet van. bij binnenkomst zie ik achter op de verpakking staan Produced by "Tanin Behdasht Pars" met een website: http://www.tbptrade.com. turks dacht ik?? maar naar een beetje zoeken blijkt dit een iraans geproduceert mesje. ik had nog geen ervaringen met iraanse mesjes dus ik dacht hoe slecht kan het zijn vast niet slechter dan de chinezen. In ieder geval was mijn verwachting wat gestegen voor dit mesje, compleet onterecht want wat een flut mesje is dit zeg BAH, heb dit mesje in een aantal krabber en een aantal mesjes geprobeert maar allemaal shit. Ik kon ze nog een beetje aan de gang krijgen in mijn merkur 37c (dat wil zeggen scheren zonder trekkerig gevoel) maar erg effectief zijn ze niet. en om alles nog eens goed te bevestigen scheerbrand achteraf. dit koelde wel weer een beetje af naar ongeveer een uurtje of 2 Ik dacht dat de Flying Eagle 74-s kut was (mijn tot nu toe slechtste mesje) maar deze is nog iets erger. Mijn cijfer voor dit mesje (alles bij elkaar opgeteld 1-10) een 2 ze zijn bruikbaar maar daar is ook alles mee gezegd. Waarom geen 1 hoor ik je zeggen. Die reserveer ik voor mesjes die helemaal niet bruikbaar zijn al vind ik 2 nog wel aan de hoge kant voor dit mesje, en de kans ik ook ZEER klein dat ik dit mesje nog weer ga gebruiken. mijn advies voor dit mesje is (behalve als je een masochist bent) niet kopen ga wat anders gebruiken. even nog een plaatje . Terug naar overzicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts