marco Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 (edited) Hoe kan dit? Berichten in mijn inbox zouden er toch gewoon in moeten blijven staan? Als iemand een bericht in zijn eigen outbox verwijderd dan zouden ze toch niet uit de ander zijn inbox moeten verdwijnen? Edited November 9, 2015 by Guest
marco Posted November 9, 2015 Author Posted November 9, 2015 Verlegen of niet, berichten in mijn inbox zouden moeten blijven staan lijkt mij
gyedema Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Ik zal er ook eens naar kijken; is op zijn minst wat vreemd ja. Ik weet wel dat je bij b.v. Outlook verzonden berichten in kunt trekken als auteur. Maar dan nog krijgt de ontvanger een (extra) bericht: het verzonden bericht wordt gevolgd door een melding "bericht intrekken". Ik duik erin.
marco Posted November 10, 2015 Author Posted November 10, 2015 Net je verwijderde testbericht ontvangen.
efsk Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Als een verzonden bericht door de ontvanger nog niet is gelezen kon je het als verzender weer intrekken door het te verwijderen uit de outbox. Normaliter zouden berichten die gelezen zijn uit de outbox moeten verdwijnen maar dat gebeurt nu zo af en toe niet. Zou het daarmee gerelateerd kunnen zijn?
Noud Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Huh inderdaad? Die berichten naar jou toe, Marco, bleven in mijn outbox staan. Dit terwijl jij er al wel op had gereageerd. Ik stoor me altijd aan die berichten in de outbox en verwijderde ze dus.
marco Posted November 10, 2015 Author Posted November 10, 2015 Dan weten we in ieder geval de oorzaak.
gyedema Posted November 11, 2015 Posted November 11, 2015 Dat is het inderdaad. Ze worden niet uit de uitbak verwijderd op de een of andere manier, maar zijn wel verzonden. Weird.
Recommended Posts