Snuff Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Tweede van de Poolse scheercremes die ik mocht proberen. De Wars Classic. Komt eveneens in een goedkope metalen tube van 65 gram en de geur voor mij is citroenachtig en bijgevolg fris. Ik ben zoals bekend geen geurwonder maar na wat rondkijken op de forums wordt deze door verschillende mensen beschreven als bijna zelfde geur als Dr Harris Arlington en bij navraag knikte het vrouwtje inderdaad die lijken heel erg op elkaar. Ook hier weer een streepje van een centimeter voor een bak vol schuim, deze creme kan heel wat water hebben en de glij eigenschappen zijn dan ook prima, schuim breekt zelfs na vijf minuten niet af en ook het gevoel achteraf is prima. Spoelt ook heel makkelijk af en laat geen waas achter op het scheergerief. En als derde de Active versie van de eerder besproken Lider scheercreme. Ik prefereer de Classic versie (is voor mij de beste van de 3 cremes uit Polen). Niet veel nieuws hier, metalen tube van 65 gram. Ik was erg terughoudend omdat er sprake zou zijn van Menthol dus liet mijn vrouwtje een schuimpje kloppen in de scuttle en ze riep naar beneden "geen menthol". Ik weet zelf niet waar het echt naar ruikt, het heeft het frisse van menthol maar voor mijn neus is het geen menthol. Zoals je op de foto kan zien kan een "mooi" kind de was doen, een klein beetje brengt je een heel eind. Ik ben nogal kieskeurig wat betreft zepen en cremes, altijd op zoek om alles te proberen maar slechts weinigen slagen erin om een verblijfsvergunning te krijgen voor langer dan een week. De Lider Classic ga ik zeker in mijn roulatie inbrengen en de Lider Active en Wars Classic ga ik toch enkele tubes van aanschaffen. Verduveld lekkere creme voor een zacht prijsje. De bestelling is dan ook al geplaatst en surprise surprise ook een scuttle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Bedankt voor deze review en die vorige van Lider. Mijn nieuwsgierigheid is met name gewekt voor de classic variant met de door jou omschreven geur variant. Waar kun je deze creme krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 7, 2015 Author Share Posted November 7, 2015 Hier Zie echter dat er blijkbaar de laatste dagen veel verkocht zijn want bijna alles is op, even geduld want hij heeft regelmatig voorraad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Dank Snuff! Ik zie inderdaad dat het verkocht is, maar geen nood ik zit nog niet zonder Ik zal een bestelling plaatsen zodra ze er weer zijn. Ze hebben ook mooie scuttles te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 9, 2015 Author Share Posted November 9, 2015 Soms is die persoon voor enkele weken afwezig of is zijn voorraad uitverkocht, gewoon onder je "watch list" plaatsen op eBay en regelmatig kijken. De groene scuttle heb ik getest en nu zelf ook besteld, vind het een lekker werkend ding, niet te groot en door de vele fijne groefjes verkrijg je erg snel je schuim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimmie Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Mannen, Ron heeft mij met zijn twee stukjes over Lider en Wars zeep nieuwsgierig gemaakt. Navraag leert dat ik deze kan laten meebrengen door een kennis en gezien de prijzen ga ik daar gebruik van maken. Mochten er forum leden zijn die ook interesse hebben laat het maar weten. De Wars zeep is er in twee varianten, inhoud 65gr, met als prijs € 1,99 en € 2,29. De Lider zeep is er ook in twee varianten, inhoud 65mg, de groene tube, Classic en de blauwe tube, Active ieder € 2,09. Van Wars zijn er drie varianten aftershave met inhoud 90ml,de Sport, Fresh en Classic ieder € 3,49. Mochten er forum leden zijn die ook interesse hebben laat het maar weten. gr, Wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Goed nieuws Wim, Het heeft mij dus ook zeker nieuwsgierig gemaakt, en wil dan ook graag van jou aanbod gebruik maken. Ik stuur je een pm over welke, betaling verzending enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts