Lampuhkap Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Goedenmiddag dames en heren! Hier is dan de de inschrijving van onze vierde maandelijkse give-away! Zoals met het jubileum, doen we er 1 voor donateurs en 1 voor de niet donateurs. Deze hebben allebei een aparte inschrijvingslijst. De regels voor de weggeef acties: - Dubbel inschrijven is niet mogelijk, 1 inschrijving per adres. - Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer me doen. - Een donateur mag op beide lijsten in schrijven, maar telt hetzelfde voor (per lijst): Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer mee doen. - Opzettelijk vaak inschrijven \ proberen te frauderen met het formulier \ opzettelijk dingen proberen te vernaggelen = een tijdelijke ban met kans op verlenging. - De lijst voor de donateurs zal alleen bekend zijn in het donateurs forum en dat houden wij graag zo (om het netjes te houden / voor ons beter overzichtelijk te houden) - speel deze dus niet door buiten het donateurs forum. - De prijzen worden aan het eind van de maand / begin van de volgende maand verstuurd. - Doe iedereen een plezier en doe alleen mee als je wat daadwerkelijk wilt van de weg geef actie, iets winnen en dan verkopen bijvoorbeeld zal eindigen in een Ban (wat mij betreft levens lang - maar daar zal ik niet over beslissen). Wat er te winnen valt voor de niet donateurs: 1x TFS Barbe Rosse Scheerzeep De trekking van de prijs vind plaats op de 30e rond 20.00 's avonds. (onder voorbehoud, zit met vakantie) Dit zal net als voorheen weer gebeuren via random.org en de nodige screenshots zullen er weer bij gepost worden, Dus, schrijf je in......and may the best man win! http://goo.gl/forms/uuws1Sivk7
Hanskoning Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Ingeschreven, de Barbe Rosse is mij onbekend dus wie weet wordt dat opgelost
Wimmie Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Ook ik waag een poging. Niet geschoren, ook niet glad... Mijn variant op Niet geschoten, altijd mis! Humor schijnt persoonlijk te zijn
Shaving Silly Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Niet geschoren, ook niet glad... Ik doe ook mee en ben wel glad op mijn wangen als ik niet geschoren ben !!
Zaagmans Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Iedereen veel succes! (heb mij ook ingeschreven)
Robert79 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Ik doe ook mee en ben wel glad op mijn wangen als ik niet geschoren ben !! Van onder blijkbaar niet
Edsel Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Ik heb al een keer gewonnen dus doe ik niet mee.
Woodface Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Kan iemand mij uitleggen waarom ik t formulier niet kan invullen?
Barbiere di Figaro Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 De Barbe Rosse zat niet in de scheerzeeptest, dus vooral meedoen!
GladJakker Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 Ook deze keer pas ik. TFS is niet mijn favoriete merk en de combinatie amandel en zeep is ook niet zo mijn ding. Een ietsiepietsie grotere kans dus voor de overige deelnemers.
MisterT Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Zo, toch maar weer eens proberen, wie weet.
Willieman Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 ook maar weer eens geprobeerd, ik wist de vorige x niet dat je een formulier moest invullen
Recommended Posts