Jump to content

pinaud clubman reserve

Wimmie

Recommended Posts

Vandaag de bestelling van Bdf ontvangen met het de splash Pinaud Clubman reserve waar ik zo naar uit keek.

Maar weer de fout gemaakt door af te gaan op de beoordelingen van andere als het gaat over iets zo persoonlijks al een luchtje lekker vinden. Tegen beter weten in, weer niet eerst geroken...

Natuurlijk ga ik niet zeggen dat het niet lekker ruikt MAAR dit is niet mijn ding.

Wie deelt mijn ervaring?

Sinds vorige week ook in mijn voorraad. Kon er gelukkig wel eerst aan ruiken, maar was meteen om. Mijn vrouw minder, maar toen ze het later op mij rook in plaats vanuit de fles, werd ze al aanmerkelijk milder gestemd. Mooi stevig geurtje, die ik wel iets vintage barbershops vind hebben. Maar ja dat is mijn eigen sprookje.

Heb de Pinaud-Clubman Virgin Island Bay Rum. Die gaat bij mij op en dan er uit.

Mijn eigen Bay Rum vind ik vele malen beter. Die Pinaud vind ik te veel naar laurier in de bouillon ruiken. Bruikbaar, maar niet lekker kruidig en citrusachtig.

Eerst ruiken, dan kopen!!

Eigen Bay Rum is voldoende over geschreven hier op het forum.

Zoek maar even op Bay Rum en vind je een aantal aardige recepten van Jock en van mij.

Overigens wonen we in de zelfde regio,

maar kan je dat niet meer zijn door de nieuwe forum software.

Mijn vrouwtje mag het graag ruiken als ik het gebruik, misschien heeft het wel iets met leeftijd te maken en vinden jongere mensen het minder aantrekkelijk?

Bij welke leeftijd wordt de grens getrokken, van jong naar oud...?

Geen leeftijd grens. Je vind het lekker of niet..

Bedankt Rolf voor deze waardevolle inbreng in deze discussie, ik voel me natuurlijk nog geestelijk elastisch jong echter de datum op mijn rijbewijs vertelt iets geheel anders.

De fles van Wim gaat mijn kant opkomen en ik belief iets sterkere geuren dus ben benieuwd.

Waarbij ik voorstel dat ik zorg voor de gezelligheid en de nodige humor en Hans voor de locatie, drank en het koud/warm buffet.

Let the party begin....

Zal wel van een koud buffet eh sorry ik bedoel kermis thuiskomen worden :lol::lol::lol: