Willieman Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 (edited) Mijn bestelde mes van Koraat is klaar, Ik kreeg net een mailtje van Ulrik dat het mes klaar is , als klap op de vuurpijl heb ik twee messen van hem. aangezien ik pas geslaagd ben voor een vrij zware opleiding kreeg ik van mijn vrouw een tweede koraat. Hier de Foto van het mes wat ik van mijn vrouw krijg mes is genaamd Apocalypse, en de handles zijn van Bog oak. Hier volgen de foto's van het mes wat ik heb laten maken via zijn configurator De scales zijn gemaakt van ironwood Burl Edited October 28, 2015 by Guest
mhharsta Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Van harte gefeliciteerd met het slagen voor je opleiding Willieman, en van harte gefeliciteerd met je 2 stoere Koraats! Nu hopen dat ze fijn scheren .
Frank Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Gefeliciteerd Willieman . Koraats blijven supermooi ! Ik ben benieuwd naar je scheerervaring. Hoe lang duurde het voordat ze klaar waren?
efsk Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Ik zie een thema in de reeks Die ongepolijste smeedhuid heeft wel iets, en de moeraseiken scales van het eerste mes zien eruit als kapotte tanden, mooi passend bij het nakende allerheiligen. Bij geopend mes lijken de scales van het onderste mes vrij smal, bijna te dun, iets wat dan weer helemaal niet blijkt te kloppen als het mes is gesloten. Wonderlijk. Het ontbreken van "Serrierung" in het duimgat bevalt me prima. Benieuwd naar je scheerraporten met deze twee messen!
Snuff Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Verdiend cadeau, vind beide echt wel mooi, gefeliciteerd met het slagen!
Tony Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Gefeliciteerd. Indrukwekkende messen. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
hanwer Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Proficiat en daar kun je mee thuiskomen (zowel met het slagen als met de messen). Mooi man!
Kamp Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Gefeliciteerd zowel met de messen als het afronden van de opleiding!
marco Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Gefeliciteerd en veel plezier met je mooie messen.
PI56 Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Mooie messen. Veel scheerplezier ermee. En gefeliciteerd met het goed afronden van je opleiding.
michigalex Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Gefeliciteerd en heel veel plezier met de 2 mooie exemplaren. !!!
Willieman Posted October 28, 2015 Author Posted October 28, 2015 Dank je voor de mooie reacties. Als ze binnen zijn, dan zal ik zeer zeker een scheer recensie plaatsten
SakasakaHeyhey Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 Gefeliciteerd kerel. Prachtige messen! Ik zou met zo'n vrouw snel beginnen aan een volgende opleiding
MisterT Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Hoolie moolie................, getverpielekes Willieman, dat ziet er prachtig uit kerel, ik zou als ik jou was, heel zuinig zijn op je dametje en ze ook eens goed verwennen echt een mooi cadeau !!!!! Prachtige messen. Kerel van harte gefeliciteerd met je messen en met het afronden van je opleiding. T.
Willieman Posted November 6, 2015 Author Posted November 6, 2015 Ik heb Gisteren de messen Binnen gekregen, en mijn eigen nu net mee geschoren, wauw, dat is echt op het scherpst van de snede scheert fantastisch
Snuff Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Dat is toch iets om jaloers op te zijn, begrijp nog altijd niet waarom Ulrik overzees niet populair is geworden met zo'n goed materiaal.
ElwinM Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Prachtige messen. Mooie materialen en prachtige vormen. Gefeli!
Recommended Posts