Jump to content

Recommended Posts

Posted

Óók ik ben, net als de kleine, zo langzamerhand 'n verlanglijstje aan het samen stellen voor de Sint... :mrgreen:

Hoe zouden jullie persoonlijk de geur omschrijven van de TOBS Eton College en de Jermyn Street?

Posted

Naar bakstenen. :lol:

Posted

Roland ken alleen de Eton college en die ruikt wel lekker een beetje een citrus met nog iets anders erin, lekker luchtje wel.

Posted

Eton College heeft inderdaad wat Citrusachtigs.

Erg frisse en lekkere geur in ieder geval :)

Posted

Eton college is fris met in het begin citrus later wat hout en kruiden. Maar het frisse blijft de boventoon voeren.

Jeremyn street is weer wat zwaarder maar toch ook fris. Beetje citrus, lavendel, patchouli, vanille en musk.

Ik heb ze allebei een vind ze erg prettig. Ik hou zelf niet van "ouderwetse mannen geur" bijvoorbeeld sandalwood hou ik niet van. Dit vind ik fris edoch mannelijk.

Posted

Mmm allebei wel lekker fris, maar de geur van Jermyn street ging mij op den duur tegen staan toch te weeïg.

Daarnaast is er toch een grote groep scheerders die aangeeft irritatie te ondervinden van de Jermyn street.

Heb hem toen maar aan de straatSTENEN versleten :lol:

Posted

Qua citrus geur heb ik op dit moment de TFS Bergamotto en Razorock XXX. Zijn ze, of is er één, 'n beetje vergelijkbaar of totaal anders?

Posted
Qua citrus geur heb ik op dit moment de TFS Bergamotto en Razorock XXX. Zijn ze, of is er één, 'n beetje vergelijkbaar of totaal anders?

Bovenstaande nooit in mijn voorraad gehad dus ik weet het niet.

Posted

Valt mijn inziens niet te vergelijken. Aan Eton college zit een soort mandarijntjes geur in combinatie met een soort cologne.

Posted
En welke zouden jullie kiezen van de Cyril R Salter crémes? De Citrus of de Lime...

De Citrus ruikt echt heerlijk!

Posted

Jermyn Street is heel anders dan de TFS Bergamotto.