Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik wil graag een compliment maken aan de mensen hier op het forum.

De manier waarop jullie onbaatzuchtig advies geven aan iedereen met vragen en problemen vind ik geweldig !

:D

Ik ben nog lang niet uitgelezen maar heb ondertussen al veel geleerd van de antwoorden die gegeven zijn op vragen van anderen.

Ik hoop dat ik over een tijdje ook genoeg wijsheid heb opgedaan om vragen te beantwoorden.

Tot die tijd zal ik in ieder geval proberen een positieve bijdrage te leveren.

Posted

Ook van mijnentwege een bedankje aan iedereen hier op het forum. Nog maar enkele dagen lid en al ettelijke uurtjes versleten met lezen en bijleren... En ik ben er nog lang niet...

Posted

Ach, we zijn een forum met veel aardige mensen, die hun kennis/ervaring willen delen. :)

Posted

Wijsheid doen we over het algemeen op door ervaren, stellen van vragen en lezen. Daarom is dit scheerforum ook zo prettig er komt altijd een antwoord op een gestelde vraag (alleen de 1305 en de schuimverdwijntruc blijft een breinbreker)

En nog belangrijker iedereen straalt uit dat ze je willen helpen waardoor er absoluut geen drempel is om een vraag te stellen.

Dus kennis en kunde en als je ervan gecharmeerd bent ook nog een gezonde dosis humor dit vormt voor mij de ideale cocktail voor vele genoeglijke uurtjes hier.

Posted

Tja die 1305 blijft een mysterie, omdat jij het bewijs-materiaal hebt weggegooid. :lol:

Posted
Tja die 1305 blijft een mysterie, omdat jij het bewijs-materiaal hebt weggegooid. :lol:

Kijk op onze wenken bediend, dit is dus heerlijke humor ;)

Posted

Leuk te lezen!

Mogen we concluderen dat de discussies dus voor relatieve beginners niet te ver van jullie bed zijn? Een tijdje terug hebben we hier over nagedacht, omdat sommigen wel aanmelden, maar daarna niet veel meer aan discussies deelnemen.

Posted

Weet ik nog niet zo zeker, marco is heel stil de laatste dagen maar opeens komen er allemaal andere mannetjes op het forum? :roll:;)

Wel leuk trouwens dat we weer een aantal mensen kunnen verwelkomen en eventueel helpen (of omgekeerd).

Posted
Ik wil graag een compliment maken aan de mensen hier op het forum.

De manier waarop jullie onbaatzuchtig advies geven aan iedereen met vragen en problemen vind ik geweldig !

Graag gedaan maarre, dat is maar de helft van wat we hier doen hoor; de rest van de tijd trekken we elkaar het liefst allervriendelijkst door de modder. Kwestie van blijven hangen op dit forum en je wordt vanzelf slachtoffer deelgenoot! :mrgreen:

Posted
Leuk te lezen!

Mogen we concluderen dat de discussies dus voor relatieve beginners niet te ver van jullie bed zijn? Een tijdje terug hebben we hier over nagedacht, omdat sommigen wel aanmelden, maar daarna niet veel meer aan discussies deelnemen.

Het ene topic leest natuurlijk al wat vlotter dan het andere maar zelfs voor een (absolute) beginner is het meeste wel begrijpbaar. Enkel zijn sommige afkortingen wat moeilijker te snappen of weet ik niet altijd waar het nu exact over gaat. Maar mits een beetje moeite (lees: google) is dat wel op te lossen. En anders vragen we het toch gewoon? ;)

Posted
Weet ik nog niet zo zeker, marco is heel stil de laatste dagen maar opeens komen er allemaal andere mannetjes op het forum? :roll:;)

Wel leuk trouwens dat we weer een aantal mensen kunnen verwelkomen en eventueel helpen (of omgekeerd).

Hoe bedoel je chefke? Dat ze anders wegblijven vanwege mijn persoon?

:P

Posted
Enkel zijn sommige afkortingen wat moeilijker te snappen of weet ik niet altijd waar het nu exact over gaat. Maar mits een beetje moeite (lees: google) is dat wel op te lossen. En anders vragen we het toch gewoon? ;)

DNZAELGWESAMJMPGVO

(Doe Niet Zo Absurd En Lees Gewoon Wat Er Staat, Anders Moet Je Maar Postzegels Gaan Verzamelen Ofzo)

;)

Posted
Hoe bedoel je chefke? Dat ze anders wegblijven vanwege mijn persoon?:P
DNZAELGWESAMJMPGVO

(Doe Niet Zo Absurd En Lees Gewoon Wat Er Staat, Anders Moet Je Maar Postzegels Gaan Verzamelen Ofzo);)

Ik zeg verder niks.

Posted
Hoe bedoel je chefke? Dat ze anders wegblijven vanwege mijn persoon?

:P

Nee nee ik dacht eerder aan alter ego's die je had gecreëerd om het forum wat te stimuleren :)

Het is wel saaier geworden nu je druk met andere dingen bezig bent marco :|

Posted

Je best doen, je best doen, mijn beste Marco dit is een gotspe :(

Uw frequente aanwezigheid op dit forum is ter lering en vermaak onontbeerlijk ;)