Ga naar inhoud
Lampuhkap

Giveaway Shaving Society Oktober 2015

Aanbevolen reacties

Goedenmiddag dames en heren!

Hier is dan de de inschrijving van onze derde maandelijkse give-away!

Zoals met het jubileum, doen we er 1 voor donateurs en 1 voor de niet donateurs. Deze hebben allebei een aparte inschrijvingslijst.

De regels voor de weggeef acties:

- Dubbel inschrijven is niet mogelijk, 1 inschrijving per adres.

- Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer me doen.

- Een donateur mag op beide lijsten in schrijven, maar telt hetzelfde voor (per lijst): Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer mee doen.

- Opzettelijk vaak inschrijven \ proberen te frauderen met het formulier \ opzettelijk dingen proberen te vernaggelen = een tijdelijke ban met kans op verlenging.

- De lijst voor de donateurs zal alleen bekend zijn in het donateurs forum en dat houden wij graag zo (om het netjes te houden / voor ons beter overzichtelijk te houden) - speel deze dus niet door buiten het donateurs forum.

- De prijzen worden aan het eind van de maand / begin van de volgende maand verstuurd.

- Doe iedereen een plezier en doe alleen mee als je wat daadwerkelijk wilt van de weg geef actie, iets winnen en dan verkopen bijvoorbeeld zal eindigen in een Ban (wat mij betreft levens lang - maar daar zal ik niet over beslissen).

Wat er te winnen valt voor de niet donateurs:

1x Proraso 'Rood' Tube Scheercreme

De trekking van de prijs vind plaats op de 31e rond 20.00 's avonds.

Dit zal net als voorheen weer gebeuren via random.org en de nodige screenshots zullen er weer bij gepost worden,

Dus, schrijf je in......and may the best man win!

http://goo.gl/forms/0fX5veZX3b

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht dat Google hiervoor niet meer gebruikt ging worden? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mij opgegeven.

Helaas was het scherm al weg voordat ik mijn postcode en woonplaats kon invoeren .

Nadeel van Android :'(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb me opgegeven. De TFS van vorige keer leek me spannender, omdat ik die niet ken. Maar proraso rood staan in mijn top 5 van de zepen/cremes die ik heb. Dus natuurlijk zou ik hem graag willen winnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik voel het nog steeds :P. dit keer ga ik voor de winst :D

Iedereen verder succes

PS, ik het kan zijn dat ik me 2 keer heb ingeschreven de eerste keer ging niet helemaal goed namelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proraso..... en de rode nog wel.. gebruik een presave van Proraso naar tevredenheid. Deze wil ik wel eens proberen. Dus ook maar ingeschreven.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht dat Google hiervoor niet meer gebruikt ging worden? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Nee, alleen de google inlog om te voorkomen dat mensen dubbel inschrijven.

Dus dat moet zometeen allemaal bij trekking gecheckt worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze keer is het mij gelukt een entry aan te maken zonder een kloon-account te creëren :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, dààààg! Je weet nu gewoon dat er streng gecontroleerd wordt :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nog maar net lid maar ben heel benieuwd naar de sandalwood van Prorasso. Dus toch maar ingeschreven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

Wederom dat vervloekte google. :shock:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo we ikkkeeeeeeeeeeeee ga(an) der weer voor, hopelijk heb ik nu een keer t geluk aan mijn zijde in de maand Oktober ahummmmmmmmmmmm ;):lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de Proraso rood scheerzeep en de Proraso blauw crème. Zijn allebei fijne scheerproducten. Aangezien ik me dus wel een voorstelling kan maken van de give-away, laat ik deze verloting lopen. Veel geluk gewenst aan de inschrijvers...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.