espresso Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Hallo allen, Ik ben net nieuw op dit forum. Sinds een paar maanden aan de DE mesjes begonnen wat een veel beter resultaat geeft dan de meuk die ik vroeger gebruikte. Geen geïrriteerde huid meer, gladder en leuker. Ik ben een koffieliefhebber zoals uit mijn naam blijkt. Ik leef in regio Den Haag en ben uit het jaar der maanlanding.
Hanskoning Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Welkom en dan nu na de lange reis op het juiste forum aangekomen
espresso Posted October 19, 2015 Author Posted October 19, 2015 Welkom en dan nu na de lange reis op het juiste forum aangekomen Ik ben er al een tijdje af en toe op aan het kijken, aangestoken door efsk. Ik herken ineens dingen die mijn vader vroeger ook had/deed, kan het alleen niet meer aan hem vragen.
efsk Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Hier ontstaat de interessante situatie dat iemand die ik ken zichzelf espresso noemt, terwijl een deel van mijn leven, en wel een deel waar meneer espresso niet toe behoort, mij espresso noemt. De kans bestaat dus dat ik, als iemand iets aan espresso vraagt, reageer zonder dat ik de aangesproken persoon ben. Bij voorbaat mijn excuus hiervoor.
talibeard Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Welkom koffieliefhebber; je komt iig uit een prima decennium!
Marcel Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Welkom Espresso! En je hebt een uitstekend bouwjaar, heb de maanlanding ook net mogen meemaken.
efsk Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Hebben we het over de maanlanding van '69, over een van de maanlandingen in '71 of over een van de maanlandingen in '72? Waarbij ik er gemakshalve maar vanuit ga dat bemande maanlandingen bedoeld worden.
Harkos Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Hier ontstaat de interessante situatie dat iemand die ik ken zichzelf espresso noemt, terwijl een deel van mijn leven, en wel een deel waar meneer espresso niet toe behoort, mij espresso noemt. De kans bestaat dus dat ik, als iemand iets aan espresso vraagt, reageer zonder dat ik de aangesproken persoon ben. Bij voorbaat mijn excuus hiervoor. Duidelijk een dubbele espresso
Frup Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Welkom en weg met de meuk! Ik ben ook dol op espresso. Dus in het koffie topic hoop ik je espresso ervaringen te lezen.
espresso Posted November 13, 2015 Author Posted November 13, 2015 Welkom en weg met de meuk!Ik ben ook dol op espresso. Dus in het koffie topic hoop ik je espresso ervaringen te lezen. Als er iets te melden is over koffie danwel espresso zal ik dat zeker niet laten. Inmiddels is het wel zo dat als ik ergens koffie krijg ik eerst in de keuken probeer te kijken of ik "Senseo-bocht" voorgeschoteld zal krijgen. Is dit het geval prefereer ik water!
espresso Posted November 13, 2015 Author Posted November 13, 2015 Dank allen voor het welkom! De vermelding naar de maanlanding is voor de primeur van de eerste mens op de maan in 1969. Ik heb dit niet bewust mee mogen maken, ik was nog "under construction" zoals dat heet. Inmiddels ben ik in het bezit van een Gillette slim fit, een Fatip picollo en een Fatip grande.
Recommended Posts