pern Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 Hallo, Ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen en vond het toch wel tijd om mezelf aan te melden en voor te stellen. Ik ben al lange tijd een natscheerder maar dan wel met cartridges. Wel gebruik ik al ongeveer 25 jaar een kwast en over het algemeen de zeep van DVH. Ik heb toen van mijn vrouw een scheerset gekregen met een toen nog 2 mesjes cartridge houder een een kwast van dassehaar. Deze gebruik ik nog steeds en bevalt nog goed. Wel heb ik sinds kort ook een krabber gekocht: een EJ kelvin via amazon Duitsland. Ook hierbij een sample pack mesjes gekocht. Ik denk zelf dat amazon goede en goede zaken heeft voor niet te veel geld. Verder ondertussen ook proraso scheerzeep en pre shave aangeschaft.
Marcel Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 Welkom! Die Edwin Jagger ken ik niet, is dat een variant van de bekende DE89?
pern Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 De Kelvin is een speciale versie van de 89 voor Amazon. Hij heeft een korte (ong. 8 cm) handgreep
Barbiere di Figaro Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 Welkom en veel plezier hier! (Mogen we het later nog een keer over Amazon hebben?)
MisterT Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 Welkom, veel lees/schrijf en scheerplezier toegewenst. T.
pern Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 @Eric, uiteraard kunnen we het later nog wel over Amazon hebben. Heb uiteraard ook op jouw site gekeken en zal zeker ook nog wel zeep bij je bestellen.
Barbiere di Figaro Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 @Eric, uiteraard kunnen we het later nog wel over Amazon hebben. Heb uiteraard ook op jouw site gekeken en zal zeker ook nog wel zeep bij je bestellen. Bij voorbaat dank! Moet het ook eigenlijk niet aanroeren in jouw welkomsttopic, maar Amazon heeft wel een paar nadeeltjes vanwege de soms laagste prijs. Maar, dat moeten we dan maar elders bespreken.
Recommended Posts