Jump to content

Even voorstellen: Lampuhkap

Lampuhkap

Recommended Posts

Goedendag dames en heren, laat ik me even voorstellen!

Lampuhkap a.k.a Bram. Ik kom uit Dordrecht en ben nu sinds iets meer dan anderhalf jaar geleden begonnen aan DE shaving.

Voorheen heb ik altijd geschoren met Sensor Excel en Mach 3 met verschillende scheerschuimen en scheergels. Dat leverde altijd gigantisch veel huidproblemen op en veel irritatie en ik kon me echt om de week maar scheren. Ik heb wegwerpmesjes ook nog even tussendoor gedaan, maar dat was helemaal drama.

En iets van anderhalf jaar geleden werd ik met DE scheren geintroduceerd door een maat van mij, die wilde mij er wel kennis mee laten maken door m zijn Merkur 34c HD uit te lenen met een pakje Derby's erbij. Ik was meteen na de eerste scheerbeurt al helemaal verkocht! :shock::D Ik wilde niet anders meer!

Zijn Merkur overgekocht, zelf een Boker Avantgarde Pure Badger kwast gehaald en een puck vergulde hand en zo is dat balletje heeel hard gaan rollen :arrow:

Inmiddels ben ik in het bezit van een 6 tal krabbers, 5 kwasten (6e is onderweg), 1 CJB Kamisori en meer dan 25 zepen en cremes :) En niet te vergeten talloze mesjes :)

Uiteraard kan ik niet wachten om met jullie kennis te maken en jullie verhalen te lezen over hoe jullie aan het scheren zijn gegaan!

Tot snel!