Hanskoning Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Ik was vanmiddag bij een drogisterij in Utrecht en zag daar diverse kwasten van Herbapharm in silverspits, graudas en varken met mooie handvaten. De prijs voor een silverspits is b.v. slechts 39,95 !! echter deze lage prijs doet mij ernstig twijfelen aan de kwaliteit. Heeft iemand ervaring met kwasten van dit merk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Ik geloof dat Marco er zo eentje heeft gehad. En dat ding bleef dacht ik maar haren verliezen. Zelf ben ik ze ook al bij een plaatselijke drogist tegen gekomen, maar zowel de prijs als Marco zijn ervaringen met het merk deden me toen afhaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Niet doen!! Waarschuwing! Waarschuwing! Achtung! Alert! Zowel de varkenskwast als de dassenkwast vielen bij mij ernstig uit! Ook bij een medeforumlid, ik meen Pieter, bleef de kwast uitvallen. Bovendien zijn de dasjes zo slap als de zak van een hoogbejaarde. (Denk ik dan, geen ervaring mee) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted October 13, 2015 Author Share Posted October 13, 2015 Niet doen!! Waarschuwing! Waarschuwing! Achtung! Alert! Zowel de varkenskwast als de dassenkwast vielen bij mij ernstig uit! Ook bij een medeforumlid, ik meen Pieter, bleef de kwast uitvallen. Bovendien zijn de dasjes zo slap als de zak van een hoogbejaarde. (Denk ik dan, geen ervaring mee) Aha zo slap als een bejaarde, haaruitval, zeg ken jij mij soms Maar de waarschuwing is helder, RED ALERT, laten staan dus, dank u Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Inderdaad. Mijn Herbapharm bleef zich gedragen als mijn hond in de ruiperiode. Dramatisch. Handvat is wel mooi dus hij staat te wachten op een vervangende knot tzt. Voor mij geen herbaparm meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbulletje Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Ik heb ook een herbapharm graudas kwast, toch ben ik over die van mij tevreden. Ik heb mijn kwast voor 10 euro gekocht bij een plaatselijke drogist. (eigenlijk de goedkoopste das die ik in Venlo kon vinden, je moet tenslotte ergens mee beginnen... ) De enige referentie die ik heb is van een flut kwastje van de vergulde hand(die nooit meer trouwens). Ach hij verliest wel eens een haartje, maar dat doe ik zelf tenslotte ook..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts