Jan Zoethout Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Het PB systeem werkt op het moment anders dan ik zou verwachten: Ik dacht dat als ik een PB naar iemand stuur, dat het bericht eerst in het "Postvak Uit" zou belanden, en dat pas als de geadresseerde het bericht opent het bericht van "Postvak Uit" naar "Verzonden berichten" zou gaan. Heb gisteren een berichtje aan Tjebbe gestuurd, en daar ook gisteren een reactie op gekregen in mijn "Postvak In". Dit berichtje aan Tjebbe staat nog steeds in mijn "Postvak Uit". Ben ik nu op een bug gestuit of heb ik 't al die tijd verkeerd begrepen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Ik dacht dat als ik een PB naar iemand stuur, dat het bericht eerst in het "Postvak Uit" zou belanden, en dat pas als de geadresseerde het bericht opent het bericht van "Postvak Uit" naar "Verzonden berichten" zou gaan. Zo heb ik 't ook begrepen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Tenzij je browser spelletjes met je speelt door de site flink te cachen, lijkt dit inderdaad een bug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted October 13, 2015 Author Share Posted October 13, 2015 Heb al met Emiel contact gehad (via PB ): Het probleem verdween vanzelf, en zijn reactie: Hi Jan, Is vanzelf opgelost inderdaad geen idee waarom hij bleef hangen, kan het ook niet checken omdat er geen logging zit op PB's in de backend lijkt gewoon dat het even een glitch was bij het versturen of openen waardoor de "gelezen -> move" actie niet uitgevoerd werd Gr, Emiel Na al die jaren in de automatisering kan ik daar nog steeds niet aan wennen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Tsk Tsk Tsk, beetje prive berichten openbaar posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted October 13, 2015 Author Share Posted October 13, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts