Jump to content

Prive berichten

Jan Zoethout

Recommended Posts

Het PB systeem werkt op het moment anders dan ik zou verwachten:

Ik dacht dat als ik een PB naar iemand stuur, dat het bericht eerst in het "Postvak Uit" zou belanden, en dat

pas als de geadresseerde het bericht opent het bericht van "Postvak Uit" naar "Verzonden berichten" zou gaan.

Heb gisteren een berichtje aan Tjebbe gestuurd, en daar ook gisteren een reactie op gekregen in mijn "Postvak In".

Dit berichtje aan Tjebbe staat nog steeds in mijn "Postvak Uit".

Ben ik nu op een bug gestuit of heb ik 't al die tijd verkeerd begrepen ? :o:o

Ik dacht dat als ik een PB naar iemand stuur, dat het bericht eerst in het "Postvak Uit" zou belanden, en dat pas als de geadresseerde het bericht opent het bericht van "Postvak Uit" naar "Verzonden berichten" zou gaan.

Zo heb ik 't ook begrepen...

Heb al met Emiel contact gehad (via PB 8-) ):

Het probleem verdween vanzelf, en zijn reactie:

Hi Jan,

Is vanzelf opgelost inderdaad :P geen idee waarom hij bleef hangen, kan het ook niet checken omdat er geen logging zit op PB's in de backend :) lijkt gewoon dat het even een glitch was bij het versturen of openen waardoor de "gelezen -> move" actie niet uitgevoerd werd :)

Gr,

Emiel

Na al die jaren in de automatisering kan ik daar nog steeds niet aan wennen ... :mrgreen: