Jan Zoethout Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Ook dit kwastje is gemaakt met 1 van de "Zeven scheerkwasthandvatjes": De meest linkse - houtsoort is "pink ivory". Borstelkopje van Ace Shaving, silvertip, 22 x 65 mm. Gat in handvat pas gemaakt, lak bijgewerkt, kurkje ingelijmd voor de afstelling van de goede hoogte. Gelijmd met Bison Kombi Pro XL (moet 24 uur uitharden), borstelkopje op z'n plaats gehouden met z'n "tuigje" van tiewraps en elastiek. Morgenochtend om een uur of 10 is de epoxy uitgehard. Wordt vervolgd ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
caliban Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 (edited) Jan, wordt weer buiten gewoon. De pink ivory is een van mijn favorieten van het rijtje. Maar dat wist je al Edited October 9, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Hoe kun je een knot zo mishandelen? Moesten ze bij jouw eens wat afbinden op die manier Lijkt me een heel prettig handvat en het eindresultaat zal vast schitterend zijn! Proficiat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Is weer een mooi kwastje Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted October 9, 2015 Author Share Posted October 9, 2015 Hoe kun je een knot zo mishandelen? Moesten ze bij jouw eens wat afbinden op die manier Jaaa .. erg he ? En moet je eens zien wat ze met "Nieuw kwastje (14)" hebben gedaan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
caliban Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Is weer een mooi kwastje Jan Heb begrepen dat er groot deel van de eer naar jou moet. Gezien jij het handvat hebt gedraait, vermoed ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Hoe kun je een knot zo mishandelen? Moesten ze bij jouw eens wat afbinden op die manier Jaaa .. erg he ? En moet je eens zien wat ze met "Nieuw kwastje (14)" hebben gedaan: Heb je al een idee wat je er voor in de plaats gaat zetten Is weer een mooi kwastje Jan Heb begrepen dat er groot deel van de eer naar jou moet. Gezien jij het handvat hebt gedraait, vermoed ik Klopt ik heb deze set handvaten gedraaid voor Jan, Nog bedankt voor de complimenten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 En moet je eens zien wat ze met "Nieuw kwastje (14)" hebben gedaan: Dat kan ik je nog vergeven, als hij niet maar dan ook helemaal niet voldoet aan waar hij voor zou moeten dienen dan mag zijn hoofd eraf zolang je hem maar chirurgisch voorziet van een nieuw en hij ergens een goede thuis vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Koppensneller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted October 10, 2015 Author Share Posted October 10, 2015 Na een etmaal gekneveld doorgebracht te hebben, van z'n "tuigje" ontdaan: De haartjes wijzen nu nog stijf omhoog (het lijkt wel een syntheet ) Maar na een fijn wasbeurtje met de Arko staat 'ie al mooi in bloei: Maten: taille 26,5 mm hoogte borstelkop 52,5 mm Maandag op weg naar Harmen (caliban) ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Hij is mooi geworden Jan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caliban Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Maandag op weg naar Harmen (caliban) ... Mijn mijn mijn mijn mijn mijn. Zoooo hij is mooi geworden...... mooi in bloei... Kan niet wachten om hem te gaan gebruiken. Top Jan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Veel plezier met de kwast Harmen. Hij is inderdaad erg mooi geworden Jan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts