Harkos Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Volgende week ga ik nog even tien dagen op reis om de familiebanden te consolideren. Daarbij is het niet verkeerd wat winkels te bezoeken. Heeft iemand voor mij nog wat leuke adresjes in de buurt van Roosendaal, Bergen op Zoom, rond Essen in België, Amsterdam, Haarlem en Alkmaar? Misschien is het wel een aardig idee ergens deze adressen vast te leggen in een apart draadje, zodat de zoekenden snel een overzicht hebben. Goede webwinkels zijn geweldig, en die hebben we gelukkig, maar voelen, voelen en ruiken, ruiken is wel erg lekker.
Guest Gusto Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 In de regio Amsterdam: http://www.manandshaving.nl/main/over_ons.aspx#Onze%20winkel - Leuk assortiment - Aardige kerel - Niet echt goedkoop.
Shaving Silly Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Ik heb geen assortiment maar wel lekker koffie !! { en een massage stoel ] dus als tussenstop altijd gezellig.
Guest Gusto Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Ik heb geen assortiment maar wel lekker koffie !! { en een massage stoel ] dus als tussenstop altijd gezellig. Kijk, dat is een fijn argument!
Recommended Posts