Hanskoning Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Met jaren komt de wijsheid zo luidt een gezegde, waarom dit begin? Sommigen kunnen zich misschien een persoon (laten we hem de initialen DL meegeven) herinneren die hier en op andere forums fulmineerde tegen het feit dat mensen plezier beleefden aan het hebben van meerdere en dan ook nog luxere scheerzepen. Ik respecteer ieder zijn mening dus ook zijn standpunt dat een goedkope scheercreme, meestal uit Duitsland, voldoet en dat er mensen zijn die hier veel plezier aan beleven. Maar die kruistocht -die vaak uitvloeide in een ban- heb ik nooit begrepen, ieder het zijne en laat mensen zelf bepalen hoeveel geld ze in hun hobby steken is mijn motto. Toch kijk ik nog wel eens op zijn site "goedkoop natscheren" en tot mijn hoogste verbazing zie ik de laatste tijd revieuws verschijnen van Meissner en nu ook nog Castle Forbes Sandalwood. Dit zijn toch echt zepen die ik wil classificeren als highend. Al die bans en stekelige topics, hoogste tijd voor een mea maxima culpa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Laten we dat niet doen. Het is niet nodig ex-users te gaan bespreken of beoordelen. Als je hem een complimentje wilt geven kun je hem denk ik wel via zijn eigen website bereiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Ik moet zeggen dat ik een aantal artikelen ook wel leuk vind om te lezen op die pagina. Verder heb ik zelf wel een beetje ervaring met goedkope en dure zepen (DVH en TOBS bv.) wat mij betreft hebben de duurdere zepen toch wel wat betere (scheer)eigenschappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Toch kijk ik nog wel eens op zijn site "goedkoop natscheren" en tot mijn hoogste verbazing zie ik de laatste tijd revieuws verschijnen van Meissner en nu ook nog Castle Forbes Sandalwood. Dit zijn toch echt zepen die ik wil classificeren als highend. Ik denk dat die persoon na meerdere pogingen om mensen naar zijn winkeltje te lokken zonder zich echt kenbaar als handelaar te profileren hier zijn beste tijd wel gehad heeft. Het staat een ieder vrij om daar zijn mening over te hebben net zoals over zijn reviews. Ik heb enkel zijn review van Castle Forbes gelezen en kan me daar niet echt in vinden, waterig schuim als je een hoeveelheid creme neemt ter grootte van een amandel? CF staat er juist om bekend dat je in verhouding tot andere cremes veel minder nodig hebt. Als ik zo'n hoeveelheid opschuim mag het halve forum langskomen. Dan kan het qua structuur van het schuim en qua geur absoluut weer niet tippen aan de "meissner tremonia" Nou als ik moet kiezen dan weet ik het wel, CF all the way. Nu ja dat is zijn ervaring dus ik ga het niet betwisten. Maar ik denk dat we het beter laten zoals het is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Ik denk dat DL een afgesloten hoofdstuk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 Laten we dat niet doen. Het is niet nodig ex-users te gaan bespreken of beoordelen. Als je hem een complimentje wilt geven kun je hem denk ik wel via zijn eigen website bereiken. Sorry, je hebt gelijk. De contradictie die ik vaststelde heeft mijn primaire handelen negatief beinvloed. En ja, dat had ik dan ook op een ander platvorm moeten ventileren, dus ook voor mij: mea culpa Laten we het maar snel afsluiten dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Bij deze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts