Jump to content

Recommended Posts

Posted

Weet iemand of er Turkse cologne is met de proraso geur eucalyptus mentol.

Bij de plaatselijke Turkse supermarkt is alleen een aantal verschillende. Limoen colognes te koop.

Posted

Waarom niet Proraso aftershave? Die heeft beide ingrediënten en ruikt, naar mijn bescheiden mening, best aangenaam.

Posted

Zonder gekheid, ik zou het niet weten. Ik heb namelijk de pech dat bij elke Turkse zaak waar ik kom geen scheerproducten te vinden zijn.

Maar dan wil ik toch vragen: waarom niet gewoon Proraso?

Posted

Kom regelmatig bij diverse Turkse winkeliers, maar zie alleen maar citroen en iets neutraals met olijven. Mengen met etherische olie van de Tuinen vind ik wel een aardige. Dus Eau de Cologne van de Turk, wat Alcolada en dan eucalyptusolie en rozemarijnolie en eventueel mentholkristallen om het wat heftiger te maken. Dan wel wat glycerine of olijfolie toevoegen voor de verzorging.

Posted

Kun je niet de Turkse kapper benaderen om te vragen welke hij gebruikt voor zijn klanten?

Posted
Dit was op vakantie, dus niet direct de optie!

Heeft iemand ervaring met de splash van Arko?

Ja, met de ARKO Adventure. Toiletverfrisser on steroids.

Posted

Die Arko ice mint splash valt nog het beste mee vind ik. De platinum is dan weer degoutant.