Henk-Jan Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Hoi, Mijn naam is Henk-Jan. In mijn dagelijks leven ben ik Lasser/constructiebankwerker en ik volg de opleiding IWT (international Welding Technologist) Ik heb me vanaf ik me scheer altijd met de bekende gilette's cardridge systemen geschoren en sinds eind mei dit jaar heb ik voor mijn verjaardag een Fatip picollo gehad samen met een kwastje en Vergulde Hand scheerzeep. Ik ben nog van alles van plan om te ontdekken qua zepen en scheermesjes maar dit heeft tijd nodig. Groeten!!!
ceekee Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Welkom. Veel plezier met het uitkiezen van je volgende zepen, kwasten......
talibeard Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Welkom Henk-Jan! Slechts een kwestie van tijd en hier blijven rondhangen en in een mum staat je badkamer vol!
mhharsta Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Van harte welkom Henk-Jan, veel lees, schrijf en scheerplezier gewenst!
Noud Posted October 1, 2015 Posted October 1, 2015 Welkom! En veel plezier alvast met je ontdekkingsreis
Recommended Posts