Jump to content

nummering

Wimmie

Recommended Posts

Diverse merken hebben dat Hans

Op mijn keukenmes staat niets hoor, ik ben niet gek :mrgreen:

Maar daar om doe ik maar 4x met een mesje, weet niet welke kant ik hierna moet gebruiken :!:

Kijk je zou denken kant 1 want 1+4 is tenslotte 5.

Maar stel nu dat nummer 2 het beste resulaat gaf de eerste keer dan gaat de nummering hierna niet meer op, want 2+4= 6

En hoe moet ik dan mijn vijfde scheerbeurt alsnog voldoen?

Vragen, vragen en rekenkundige problemen is dit nou nog nooit in een topic beschreven alhier :?:

Wat hebben jullie (naast Marco steeds pesten) in al jaren dan wel in die Topics beschreven :twisted:

Dan gebruik je voor je vijfde beurt een ander mesje Hans. Moet ik je nou alles uitleggen?

En Edsel en Harkos dan b.v. die doen wel 10 tot 15 keer met een mesje. Ik ruik onraad bij bovenstaand advies, heb jij soms ergens een partijtje aandelen :cry:

Aan de andere kant het wordt voor nieuwkomers natuurlijk met het toenemen van het aantal topics steeds problematischer om de antwoorden te vinden op de vragen die omhoog komen bij je nieuwe hobby.

Dus een vraag is snel gesteld (en deze al heel vaak) en scheelt dus veel leeswerk.

De topics doornemen: voor sommigen juist behorende bij de hobby voor anderen een noodzakelijk kwaad.

Een sticky met de benodigde basisinformatie overzichtelijk gerubriceerd is waarschijnlijk voor elke nieuwkomer een bron van welkome informatie.

Misschien is de oplossing om bij de welkomsttopic een onderdeel met basisinformatie op te nemen waarin dit soort vragen reeds behandeld zijn.

Die mannen kunnen zich gewoon scheren. Bovendien tieften die hun mesje weg zodra het minder wordt. Die zeggen niet bij beurt tien: goh, het mesje wordt klote maar beurt acht was zo lekker, weet je wat ik scheer nog effe vijf kloterige beurten extra om te kijken of zestien het weer beter doet.