Ga naar inhoud
Snuff

De Latrine

Aanbevolen reacties

Klinkt als yin Yan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef 14 minuten geleden:

Met de enorme menthol lucht die Hans verspreidt loop je toch wel het risico dat de tegenstander je al snel weet te lokaliseren

Dat zal wel meevallen, zodra ze enigszins in de buurt komen lopen hun ogen vol met tranen. Kunnen ze hem alsnog niet vinden.

Tis inderdaad stilletjes...

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

Argg, ik word vast dement!

Ik was vanochtend mijn email aan het doorspitten, zit daar een verzendbericht van UPS vanuit Duitsland bij???

Lang rond geroerd in de grijze drab die mijn brein placht te zijn, maar behalve Amazon.de (en die zijn binnen) heb ik de laatste maand geen aankopen in Duitsland gedaan..

Denk ik.

Ook mijn Paypal en Bankrekening laten geen aankopen zien, ik begrijp er geen bal van?

Maar goed morgen zou het binnen moeten komen, ik ben erg benieuwd.

Althans, als het morgen komt, het is ten slotte UPS, de verzend organisatie met meer gaten in hun verzendingen als in mijn arme hersenpan lijken rond te zwerven.

SNW-Website-Confessions-From-a-Scatterbrain-2000x1005.jpg

aangepast door WilcoRoos
toevoeging informatie.
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeps als je al zover bent dat je niet meer weet wat onderweg is ben je wel erg los gegaan met aanschaffen. 😁

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen enkele aanwijzing Wilco? Iets besteld met een lange levertijd, een mooie Shavemac ofzo? ;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marcel schreef 14 minuten geleden:

Geen enkele aanwijzing Wilco? Iets besteld met een lange levertijd, een mooie Shavemac ofzo? ;)

Geen enkel idee, het plaatsje Schkeuditz-Glesien, Germany, zegt me ook helemaal niets (de enige informatie over waar het pakket zijn reis begon) en op Google Maps zit er (bij Leipzig) geen enkele bedrijfsnaam die een belletje doet rinkelen, kan ook niet dat ding van Marktplaats zijn toch? Dan had ik wel al een betaalverzoek gehad denk ik. Het is een raadsel :-) 

Erg irritant dat de afzender nergens vermeld word.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het raadsel is opgelost, wij hebben een Ring Video deurbel 2, zelfs al de 2e omdat de accu het steeds begeeft, uitgelegd dat het ding gekocht had omdat ie op een tranformator kon werken (wat nu ineens volgens de klantenservice niet meer kan) en ik met mijn Parkinson niet kleine schroefjes los en vast kan draaien (zonder uren zoet te zijn achter wederom weggerolde schroefjes aan te strompelen). Krijg ik nu met kleine bijbetaling uit coulance de Ring Pro, en dit is dus de zending daarvan, alleen niet aangekondigd, die viel nu net in mijn mailbox ;-) 

Raadsel opgelost

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zag dat je scheergerei de deur uit is getieft Chris?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 18 minuten geleden:

ik zag dat je scheergerei de deur uit is getieft Chris?

Bedoel je mij? En zo ja, snap ik hem niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die kasten kon ze toch ook heel goed voor andere zaken gebruiken? Ik wist alleen niet dat je zóveel kwasten had dat je er een straat mee vol kon krijgen 😉

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.