Hanskoning Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 Soms pakt een scheerbeurt minder uit en dan is daar de scheerbrand. Er zijn veel producten die de irritatie verzachten, Arko C, Shea butter, uiercreme om er maar eens een paar te noemen. Waar ik het meeste profijt van heb is de Aloe Vera gel van de Tuinen. Ik breng dit na de after shave op en meestal nog een keer na een uur of drie. UEKAZ maar deze gel werkt bij mij het best om de huid weer snel rustig te krijgen. De Tuinen zegt zelf over hun gel: De Tuinen 98% Aloë Vera gel is een pure natuurlijke gel. Werkt hydraterend, is zeer zacht voor de huid en verkoelend na een zonnebad of de sauna. Ook heerlijk op warme zomerdagen of op een rode en gevoelige huid. De prijs is € 15,99 per pot echter de Tuinen heeft bijna doorlopend kortingacties. Ook nu is hij in de aanbieiing 3 potten voor de prijs van 1 (dit t/m morgen)
Snuff Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 Als we nog eens in Nederland zijn ga ik die eens meenemen, bedankt voor de tip.
efsk Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 De Tuinen 98% Aloë Vera gel Dank voor de tip. Ik ga dit eens overwegen. Gezien mijn uiterst gevoelige neus echter alleen dan als ik er aan kan ruiken in de winkel. Verders: is het 98% (Aloë Vera gel) of is het (98% Aloë Vera) gel? (Deze vraag zou ik zelf met "ja" beantwoorden.) Wat zijn de overige twee procent?
Hanskoning Posted September 26, 2015 Author Posted September 26, 2015 berichtdoor efsk » Wat zijn de overige twee procent? Dit is wat de Tuinen zelf aan iformatie geeft: Het sap van de Aloë Vera is rijk aan vitaminen, verzachtend, vochtregulerend en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid. Deze gel bevat 98% Aloë Vera concentraat. Aanbevolen gebruik: Geschikt voor dagelijks gebruik, voor ieder huidtype. Inhoud: 120 ml Allergie informatie: Bevat geen kleurstoffen en is conserveringsvrij. Ingrediënten: (INCI ) : Aqua, Aloe Barbadensis, Alcohol Denat., Pentylene Glycol, Polysorbate 20, Carbomer, Triethanolamine, Parfum, Trisodium EDTA, Benzyl Salicylate, Limonene, Geraniol, Citronellol, Linalool, Eugenol.
roland Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 De volgende keer wanneer ik in de "stad" kom, ga ik eens bij de tuinen binnen. Dat 'n product in 'n pot zit vind ik 'n pluspunt! 'N tube is ruk! Alleen dat 't 'n gel is vind ik minder...
Guest Gusto Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 Leuke marketingpraat van de tuinen "De Tuinen 98% Aloë Vera gel is een pure natuurlijke gel" kijk eens naar de ingredienten?
Hanskoning Posted September 26, 2015 Author Posted September 26, 2015 Ze heben hem ook als creme, deze blijft echter lang vet aanvoelen. Hiervan de omschrijving: De Tuinen 70% Aloë Vera Dag & Nacht is beschermend, verzorgend en hydraterend. Bevordert het huidherstel. Bevat groene thee. De anti-oxidanten hierin beschermen de huid tegen de schadelijke invloeden. Het sap van de Aloë Vera is rijk aan vitaminen, verzachtend, vochtregulerend en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid. Deze dag en nachtcrème bevat 70% Aloë Vera concentraat.
Hanskoning Posted September 26, 2015 Author Posted September 26, 2015 Parfum. Zie je, daar gaan we. Ja er zit parfum in, een heel lichte frisse geur die na het opbrengen snel vervliegd. Dus ik zou hem zeker eerst een reuktest laten ondergaan.
Hanskoning Posted September 27, 2015 Author Posted September 27, 2015 De scheergel kon mij eerlijk gezegd niet bekoren, maar Uekaz Zelf was ik 's ochtends en 's avonds met hun facewash mijn gezicht en voor het slapen gaan breng ik de creme op.
Tjebbe Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Die scheergel heb ik wel een tijdje gebruikt als preshave, dat is best oké.
earlybird Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 In mijn ogen is er nix mis mee maar het voegt niet heel veel toe. Ik heb liever een goede zeep met kwast. Maar het is zeker niet slecht!
marzman Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Op de Canarische eilanden kun je dat aloë Vera overal kopen, dat en rum. Het (niet de rum) schijnt inderdaad een helende werking te hebben voor je huid, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die pot.
SakasakaHeyhey Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Die aloë vera crème heb ik een keer gekocht om te proberen. Zocht een crème voor 's ochtends na het douchen tegen een trekkerige huid. Ik moet zeggen dat ik het een fijne crème vind voor dit doel en deze is nog zuinig in gebruik ook. Het trekt goed in de huid en ik loop niet de hele dag met een vette en glimmende bakkus rond Voor na het scheren vind ik 'm voor mij onvoldoende werken. (UEKAZ)
greyzer Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Bij Etos hebben ze voor €5 tubes pure aloe gel van Fruit of The Earth.
Recommended Posts