caliban Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Kwam onderstaande dubbelzijdige mesjes tegen op de rommelmarkt. Kon ze voor de 2,5 euro niet laten liggen. Ik ken personna alleen van de US en Israelische makelaardij. Hier staat op dat ze gemaakt zijn in engeland. Ik kan er weinig tot niks over vinden. Zelfs foto's van de verpakking kan ik niet vinden. Iemand bekend met deze, en heeft misschien meer info.
Marcel Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Wat het ook Is, het lijkt me geen DE mesje, de inkepingen daarvan zijn anders. Ook de verhoudingen lijken anders, wat meer gedrongen, dan een DE mesje.
caliban Posted September 20, 2015 Author Posted September 20, 2015 Wat het ook Is, het lijkt me geen DE mesje, de inkepingen daarvan zijn anders. Ook de verhoudingen lijken anders, wat meer gedrongen, dan een DE mesje. HMMMM had al zo'n voorgevoel dat wel eens geen DE mesjes konden zijn, gezien ik er niks over kan vinden.
roland Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 HMMMM had al zo'n voorgevoel dat wel eens geen DE mesjes konden zijn, gezien ik er niks over kan vinden. Heb je 't bonnetje nog...?
caliban Posted September 20, 2015 Author Posted September 20, 2015 Heb je 't bonnetje nog...? Ach das het risico he, heb er nu al genoeg plezier aan beleefd.....
marco Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Als ik het zo zie lijken het mesjes voor een snorrenkrabbertje. Die zijn ook korter.
caliban Posted September 20, 2015 Author Posted September 20, 2015 Effies voorzichtig het doosje open gemaakt, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Mij lijken het geen snorren mesjes te zijn, deze ze te groot voor. Aan de andere kant vond ik de tekst "Hollow Ground". Dit kan je wel vinden, in allerlei oude reclames wordt die term genoemd. Ze zouden beter werken als de normale De mesjes. Maar of deze daar dan ook bij horen weet ik nog niet zeker. Oja de jaar tallen die ik tegen kom zitten tussen de 1940 en 1950. Ik ga het wel vinden wat deze precies zijn.
Guest Gusto Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Kun je een foto maken van dit mesje en een gewoon de-mesje?
Snuff Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 De hollow ground mesjes werken niet beter als gewone naar mijn bescheiden mening. Succes met je zoektocht.
caliban Posted September 20, 2015 Author Posted September 20, 2015 De hollow ground mesjes werken niet beter als gewone naar mijn bescheiden mening. Succes met je zoektocht. Bemerk hier een teken van herkenning. Snuff ooit gebruikt deze mesjes? Kun je een foto maken van dit mesje en een gewoon de-mesje? En ik heb ze in een chinese Gillette en de Rocket HD gepast, en ze passen gewoon.
Guest Gusto Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Ok, dan is de maatvoering duidelijk, nu testen hoe ze scheren.
Snuff Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Bemerk hier een teken van herkenning. Snuff ooit gebruikt deze mesjes? Niet de Personna wel andere merken hollow grounds.
talibeard Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 De mesjes uit het VK ken ik ook niet maar ik heb wel een Personna krabber die 'British made' is en dat verbaasde mij ook al.
Recommended Posts