Kamp Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 leuke recensie, denk inderdaad dat niet veel mensen deze gebruiken in de groep.
efsk Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Wel fijne beperkte set ingrediënten. Dank voor de review.
Snuff Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Ondanks dat ik geen menthol fanaat ben toch bedankt voor de uitgebreide review!
Guest Gusto Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Leuke review, maar deze zeep komt er hier niet in.
Guest Gusto Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Aan de andere kant, maken dit soort reviews de keuze voor nieuwe producten, wel steeds makkelijker.
SakasakaHeyhey Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Bedankt voor de review Hans. Wist niet dat Maggard ook zijn eigen zeeplijn heeft.
Robert79 Posted September 19, 2015 Posted September 19, 2015 Zelf ben ik helemaal dol op sinaasappelen geuren in een scheercreme, maar of of ik het met menthol er in ook nog lekker vind, denk ik dat ik deze aan mij voorbij laat gaan. Maar toch bedankt voor je mooie revieuw !
Noud Posted September 21, 2015 Posted September 21, 2015 Leuke review. Ik ken deze zeep helemaal niet. Altijd leuk om iets te lezen over een zeep die je niet/nauwelijks kent. Wat heb je nog meer in petto?
Hanskoning Posted September 21, 2015 Author Posted September 21, 2015 Leuke review. Ik ken deze zeep helemaal niet. Altijd leuk om iets te lezen over een zeep die je niet/nauwelijks kent. Wat heb je nog meer in petto? Ooh, dat valt wel mee, vergeleken bij sommige leden hier is mijn zeepvoorraad maar bescheiden. Naast de al besproken zepen alhier, kan ik alleen nog maar de zepen van Portus Cale (fantastisch!), Queen Charlotte (mijn persoonlijke favoriet), Nancy Soap (goed), Strop Shoppe (zeer goed), Art of Shaving (net opgemaakt) en Wickham soap (goed) beschrijven. Wat ik trouwens graag doe dus bedankt voor je positieve reactie.
Snuff Posted September 21, 2015 Posted September 21, 2015 Naast de al besproken zepen alhier, kan ik alleen nog maar de zepen van Portus Cale (fantastisch!), Queen Charlotte (mijn persoonlijke favoriet), Nancy Soap (goed), Strop Shoppe (zeer goed), Art of Shaving (net opgemaakt) en Wickham soap (goed) beschrijven. je zou mij (en vele anderen vermoed ik) een plezier doen met een beschrijving van hoe je bovenstaande zepen vind, voor al de Portus en Charlotte die ik niet ken. Hoeft niet meteen maar in de toekomst als je er eens tijd en zin in hebt. Alvast bedankt!
Guest Gusto Posted September 21, 2015 Posted September 21, 2015 Ook voor mij allemaal onbekende zepen, ik kijk uit naar een review van deze.
Moods Posted May 13, 2018 Posted May 13, 2018 Hanskoning schreef op 21-9-2015 om 11:19: Ooh, dat valt wel mee, vergeleken bij sommige leden hier is mijn zeepvoorraad maar bescheiden. Naast de al besproken zepen alhier, kan ik alleen nog maar de zepen van Portus Cale (fantastisch!), Queen Charlotte (mijn persoonlijke favoriet), Nancy Soap (goed), Strop Shoppe (zeer goed), Art of Shaving (net opgemaakt) en Wickham soap (goed) beschrijven. Wat ik trouwens graag doe dus bedankt voor je positieve reactie. Wat kan er toch veel veranderen in 2,5 jaar tijd 4 2
Hanskoning Posted May 13, 2018 Author Posted May 13, 2018 Misschien toen iets te bescheiden in het begin van mijn lidmaatschap? Zoals ik nog steeds ben trouwens. 2 1
Scoozy Posted November 23, 2019 Posted November 23, 2019 Deze zeep word meer en meer vergeleken met de "Tangerine Creeper" die tot 300€ gaat op sommige fora omdat deze heel beperkt word gemaakt in de VS. Ik heb een sample van de originele Tangerine creeper & as toegekregen uit de VS van iemand en moet zeggen dat de vergelijking bijna hetzelfde is dus voor een 12€ heb je een heel lekkere zeep met een lichte verfrissende menthol maar zeker niet overdreven want ik hou er ook ni echt van om een sterke menthol zeep te gebruiken. 1
Recommended Posts