Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste leden,

Mijn naam is Hans en volg al langere tijd met belangstelling dit forem. Nu de activiteit wat terug blijkt te lopen leek het mij de hoogste tijd om actief mee te gaan doen.

Ik voldoe -althans volgens mijn vrouw- aan het profiel van de verslaafde scheerfanaat zoals die hier vaak langskomt. Ik heb een uitgebreide verzameling zepen en cremes, DE krabbers, scheerkwasten, mesjes en after shaves. gelukkig staat ze geheel achter mijn hobby en bij elk bezoek aan een rommel of brocante markt is haar opmerking: vandaag zo voel ik lopen we tegen een Fatboy aan.

Daar ik op fietsafstand van Paul Kox in Breukelen woon ga ik zo nu en dan bij hem op bezoek om over de edele scheerkunst met te praten en ja natuurlijk ga je altijd bij hem met iets weg!

Daarnaast de bekende providers zoals hier overbekend zijn.

Wel dat is het voor nu. Ik hoop echter nog vele jaren van jullie kennis en aangename conversatie te mogen genieten

Posted

welkom Hans, en je mag ook je verzameling met een fotootje laten zien hoor, dat vinden wij niet vervelend :D

Posted
welkom Hans, en je mag ook je verzameling met een fotootje laten zien hoor, dat vinden wij niet vervelend :D

Ik ook niet, echter ik ben een digibeet en weet niet hoe je met een ipad foto,s meestuurt.

Ik heb net in het feedback forum opgezocht hoe je dit met een ipad moet doen maar zelfs met de gebruiksaanwijzing "foto's uploden van d.d. 29 juni" kwam ik er niet uit.

Posted

Als je Tapatalk installeert, kun je van daaruit rechtstreeks foto's plaatsen in een bericht. Zolang die foto maar benaderbaar is door het apparaat waarop Tapatalk draait.

Posted

Welkom, we zijn blij dat je uit de anonimiteit stapt, nieuw bloed is altijd welkom. En ik zie dat je een van de weinigen bent die uit het overaanbod de juiste soort vrouw hebt gekozen ;-)

Posted

Das een flinke verzameling ;)

Posted

Zitten nog een paar zaken tussen die volgens mij minder gekend zijn hier op het forum. Je mag best een impressie geven van de minder gekende zepen en cremes, ik weet zeker dat ze met aandacht zullen gelezen worden.

Posted

53aa071531d969bc96fa96168f630045.jpge544b214055a6f39edce711e2c5f49af.jpg

Hierbij mijn krabbers zonder de 39C En Gilette ball end die zich in de caravan bevinden.

Het meest gebruik ik de ATT en de merkur 41 6469016f661749bca8c115501bf96293.jpg

Ook maar direct mijn voorraad mesjes erbij gedaan het zal wel duidelijk zijn welke mijn voorkeur hebben.

Posted

Om het compleet te maken, doe er ook een foto van je kwasten bij?

Posted

c3d88b76a48b5672e6982299d0b0f826.jpg

Uw wens is mijn bevel, alles ervoor over bij jullie in het pulletje te vallen.

Ook hier geldt in de caravan nog b.v. een Muhle syntetische maat L en enkele Omega varkenstaartjes.

Wat een manier om direct