rust Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Hallo iedereen! Ik ben sinds een klein half jaar overgeschakeld op het natscheren, en nu wil ik niks anders meer (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen ). Ik volg al een tijdje de berichten die hier op het forum voorbij komen, dus werd het tijd om zelf ook een account aan te maken. Groetjes uit België
marco Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Welkom! Amaai, we krijgen hier straks nog een ware Belgen invasie awel ja!
Snuff Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Welkom, we kunnen nog wat Belgen gebruiken hier want we zijn maar met handvol tussen al die Hollanders Mag ik vragen welke provincie? En we willen natuurlijk alles horen over jouw favoriete scheer gerief!
mhharsta Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Van harte welkom Rust. Veel lees en schrijfplezier gewenst. Wat voor scheergerei gebruik je?
rust Posted September 15, 2015 Author Posted September 15, 2015 Mag ik vragen welke provincie? En we willen natuurlijk alles horen over jouw favoriete scheer gerief! Ik ben van Bilzen, Limburg dus. Scheer gerief heb ik nog niet zoveel: een Merkur 34C, Edwin Jagger Pure Badger, een blade sampler waarvan ik nog wel wat mesje te gaan heb (tot zover staan de Polsilver Super Iridium en Feathers voorop). Van zepen ben ik al zeer blij geweest met TOBS en l'Occitane Cade. En ik heb pas een hele doos samples ontvangen van shavedash.com, dus dat gaat nog leuk worden . Denk dat ik ergens in de toekomst ook nog de Merkur 37C wil uitproberen, ik ben wel benieuwd naar een slant. En misschien ook ooit een open mes, maar dat is dan nog heel wat verder in de toekomst
SakasakaHeyhey Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Hallo iedereen! Ik ben sinds een klein half jaar overgeschakeld op het natscheren, en nu wil ik niks anders meer (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen ). Ik volg al een tijdje de berichten die hier op het forum voorbij komen, dus werd het tijd om zelf ook een account aan te maken. Groetjes uit België Welkom rust
Snuff Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 (edited) Ik ben van Bilzen, Limburg dus. Scheer gerief heb ik nog niet zoveel: een Merkur 34C, Edwin Jagger Pure Badger, een blade sampler waarvan ik nog wel wat mesje te gaan heb (tot zover staan de Polsilver Super Iridium en Feathers voorop). Van zepen ben ik al zeer blij geweest met TOBS en l'Occitane Cade. En ik heb pas een hele doos samples ontvangen van shavedash.com, dus dat gaat nog leuk worden . Denk dat ik ergens in de toekomst ook nog de Merkur 37C wil uitproberen, ik ben wel benieuwd naar een slant. En misschien ook ooit een open mes, maar dat is dan nog heel wat verder in de toekomst De mooiere kant van België dus. Ik denk dat er qua borstel nog heel veel verbetering in het vooruitzicht ligt. Zie dat je twee mesjes bevallen die bij mij ook favoriet zijn. Met TOBS en Cade zit je ook prima, al bij al vind ik dat je prima materiaal gebruikt. O en ..... Edited September 16, 2015 by Guest
rust Posted September 16, 2015 Author Posted September 16, 2015 De mooiere kant van België dus. Zeker! Ik denk dat er qua borstel nog heel veel verbetering in het vooruitzicht ligt. Ja, ik had al zo'n vermoeden... Ik ben vorige week naar de l'Occitane winkel in Maasmechelen geweest voor hun Plisson borstel, maar die hadden ze niet. Blijkbaar is die winkel een 'outlet'. Geen idee wat dat precies te betekenen heeft, behalve dus dat ze geen borstels hebben. Daar heb ik wel de Cade vandaan, dus dat is wel weer mooi meegenomen. O en ..... Hahaha. Het begint al
ChrisA Posted November 22, 2015 Posted November 22, 2015 Welkom, ik ben zelf 3 weken geleden begonnen en het gaat al aardig. groet Chris
Recommended Posts