Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen!

Ik ben sinds een klein half jaar overgeschakeld op het natscheren, en nu wil ik niks anders meer (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen :D).

Ik volg al een tijdje de berichten die hier op het forum voorbij komen, dus werd het tijd om zelf ook een account aan te maken.

Groetjes uit België

Posted

Welkom, we kunnen nog wat Belgen gebruiken hier want we zijn maar met handvol tussen al die Hollanders :twisted:

Mag ik vragen welke provincie? En we willen natuurlijk alles horen over jouw favoriete scheer gerief!

Posted
Mag ik vragen welke provincie? En we willen natuurlijk alles horen over jouw favoriete scheer gerief!

Ik ben van Bilzen, Limburg dus.

Scheer gerief heb ik nog niet zoveel: een Merkur 34C, Edwin Jagger Pure Badger, een blade sampler waarvan ik nog wel wat mesje te gaan heb (tot zover staan de Polsilver Super Iridium en Feathers voorop).

Van zepen ben ik al zeer blij geweest met TOBS en l'Occitane Cade. En ik heb pas een hele doos samples ontvangen van shavedash.com, dus dat gaat nog leuk worden :D.

Denk dat ik ergens in de toekomst ook nog de Merkur 37C wil uitproberen, ik ben wel benieuwd naar een slant.

En misschien ook ooit een open mes, maar dat is dan nog heel wat verder in de toekomst :)

Posted
Hallo iedereen!

Ik ben sinds een klein half jaar overgeschakeld op het natscheren, en nu wil ik niks anders meer (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen :D).

Ik volg al een tijdje de berichten die hier op het forum voorbij komen, dus werd het tijd om zelf ook een account aan te maken.

Groetjes uit België

Welkom rust 8-)

Posted (edited)
Ik ben van Bilzen, Limburg dus.

Scheer gerief heb ik nog niet zoveel: een Merkur 34C, Edwin Jagger Pure Badger, een blade sampler waarvan ik nog wel wat mesje te gaan heb (tot zover staan de Polsilver Super Iridium en Feathers voorop).

Van zepen ben ik al zeer blij geweest met TOBS en l'Occitane Cade. En ik heb pas een hele doos samples ontvangen van shavedash.com, dus dat gaat nog leuk worden :D.

Denk dat ik ergens in de toekomst ook nog de Merkur 37C wil uitproberen, ik ben wel benieuwd naar een slant.

En misschien ook ooit een open mes, maar dat is dan nog heel wat verder in de toekomst :)

De mooiere kant van België dus. Ik denk dat er qua borstel nog heel veel verbetering in het vooruitzicht ligt. Zie dat je twee mesjes bevallen die bij mij ook favoriet zijn. Met TOBS en Cade zit je ook prima, al bij al vind ik dat je prima materiaal gebruikt. O en ..... :twisted::twisted:

SnMBM2X.jpg

Edited by Guest
Posted
De mooiere kant van België dus.

Zeker! 8-)

Ik denk dat er qua borstel nog heel veel verbetering in het vooruitzicht ligt.

Ja, ik had al zo'n vermoeden... Ik ben vorige week naar de l'Occitane winkel in Maasmechelen geweest voor hun Plisson borstel, maar die hadden ze niet. Blijkbaar is die winkel een 'outlet'. Geen idee wat dat precies te betekenen heeft, behalve dus dat ze geen borstels hebben.

Daar heb ik wel de Cade vandaan, dus dat is wel weer mooi meegenomen.

O en ..... :twisted::twisted:

SnMBM2X

Hahaha. Het begint al :lol:

• 2 months later...