Loei Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Hallo allemaal, Gisteren werd ik op een ander topic geattendeerd op de website van The Shave Den: http://theshavedenshop.com Op deze site kun meerdere zaken bestellen, goedkope samples van lekker after shaves en scheersticks in een geur naar keus. Tussen deze geuren vind je onder andere zaken als: honing, bay rum, motoroil, monkey farts De laatste 2 vond ik onder andere wel vrij bizar en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Is er iemand hier die ervaring heeft met zepen van deze website? Of mogelijk de aftershaves (samples)?
Snuff Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Mag ik je er op wijzen dat ze ontzettend duur zijn! Voorbeeld: Voor een sample Castle & Forbes die 7 gram bevat betaal je bijna 3 Euro. Een pot van 200 gram kost je online zo'n 30 euro. Reken en tel, ze doen maar liefst een winst van 52 euro op één potje.
Loei Posted September 15, 2015 Author Posted September 15, 2015 Ik dacht dat dat wel meeviel. Ik zie Pinaud Clubman samples voor 92 cent, komen natuurlijk de verzendkosten nog bij op. Dan heb je het over 0.5 oz (15ml). Voor 1,28 heb je 30ml. Het voorbeeld dat je aankaart is inderdaad wel prijzig.
marco Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Ik vraag me sowieso af of die zeep wel wat is. Je kan kiezen uit belachelijk veel geuren, samenstelling en mentholsterkte. Ik heb een beetje het idee dat het zo in elkaar geflanst wordt. Dat kan ik natuurlijk ook heel erg mis hebben, maar om de een of andere reden wekt het bij mij nu niet echt veel vertrouwen...
Loei Posted September 15, 2015 Author Posted September 15, 2015 Ik heb er ook een beetje om die reden ook twijfels bij. Ik vrees dat er niemand op het forum is die er ervaring mee heeft?
Snuff Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Ik dacht dat dat wel meeviel. Ik zie Pinaud Clubman samples voor 92 cent, komen natuurlijk de verzendkosten nog bij op. Dan heb je het over 0.5 oz (15ml). Voor 1,28 heb je 30ml. Ja maar Pinaud Clubman kost ginder veel minder dan hier, doen ze ook meer dan 100% winst op. En veel geluk met het proberen overbrengen van alcohol houdende aftershave. Ik zou er persoonlijk niet bestellen omdat: - Ze synthetische geuren gebruiken terwijl ze essential oils adverteren bij sommige zepen en dat terwijl van die geuren geen essential oils bestaan. - Ondanks dat ze al lange tijd bestaan zijn er bijna geen reviews te vinden van hun zepen. - Het typisch een bedrijfje is met één basiszeep en honderd verschillende geuren. - Het een verkoper is die in dezelfde lijn handelt als de maker van How To Grow A Mustache en Pedal Pushers Fancies.
Loei Posted September 15, 2015 Author Posted September 15, 2015 Je opmerking over reviews is inderdaad helemaal waar. En als ze, zoals je aangeeft, al enige tijd actief zijn had er zeker een review moeten zijn. Gezien dat er niemand verder ervaring mee heeft denk ik ook niet dat het verstandig is hier wat te bestellen
Hanskoning Posted September 16, 2015 Posted September 16, 2015 Ik heb ooit voor de kerstperiode hun "Chrismast" creme gekocht samen met de aftershave milk en de zogenaamde " menthol bomb". Het geheel heeft de kerst echter niet gehaald, de geur en kwaliteit stond me na twee keer scheren zo tegen dat we de vuilnisbak maar hiermee verblijd hebben rook die ook eens fris met kerst. Menthol bomb is ook vervangen door menthol kristallen die ik zelf oplos.
Recommended Posts