Guest Gusto Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 (edited) Hallo Emiel, is er een update van PHP geweest? ik krijg op alle pagina's "foutmeldingen". [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2203: Undefined index: PAGE_TITLE_NUMBER [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5189: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5277: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3903) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5277: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3903) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5277: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3903) M.vr.grt. Jaap Edited September 13, 2015 by Gusto
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Ik kijk morgen oid even, kan geen kwaad, geen idee waarom dit in 1 keer is (er is namelijk niets veranderd) erlijkt ook iets mis te zijn in de vertalings database etc.
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Het is geen php update wel een phpbb update zie ik net die ze zonder voor aankondiging pushen waardoor de language pack + alle mods out of date zijn. En dat noemen ze dan een "minor patch" (die ik automatisch laat installeren) wat eigenlijk een complete upgrade is 3.1.5 -> 3.1.6. Bagger forum software bewijst zichzelf weer...
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Oftewel, het zal er allemaal een beetje brak uitzien voor een week tot 2 weken, tot de mods updated zijn. Het kan technisch gezien geen kwaad, het is alleen allemaal wat slordig. En ik ga dus terug naar 0,0 automatisch updaten.
QuantumCat Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 De site werkt wel, alleen idd -ziet er een beetje "work in progress " uit
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 De site werkt wel, alleen idd -ziet er een beetje "work in progress " uit idd, heb vandaag geen zin / tijd om de files in te duiken (zit al bijna een volle week met zware buikgriep thuis)
efsk Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Dat je tijd/zin hebt om hier te reageren terwijl je nonstop op het schijthuis zit vind ik dan wel weer verbazingwekkend en bewonderingswaardig.
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Tx allen, en het leid af van de gigantische krampen die om te janken zijn, en de PC is hetgene dat het dichtst bij de WC zit
Harkos Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Bij mij werkt een whisky spoeling vaak goed, sterkte en beterschap!
Robert79 Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Bij mij werk die witte rum van bacardi ook wel goed, beterschap en sterkte !
efsk Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Afhankelijk van het soort aandoening. Als de snot uit mn hoofd stroomt is een goeie drank zonde: niks ruiken is niks proeven.
roland Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 Afhankelijk van het soort aandoening. Als de snot uit mn hoofd stroomt is een goeie drank zonde: niks ruiken is niks proeven. Daarom noemde Robert 79 ook al de Bacardi...
efsk Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 Afhankelijk van het soort aandoening. Als de snot uit mn hoofd stroomt is een goeie drank zonde: niks ruiken is niks proeven. Daarom noemde Robert 79 ook al de Bacardi... Dank u. Nu zit er koffie in mn neus.
Snuff Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 niks ruiken is niks proeven. Dan heb ik mazzel, kan met de goedkoopste drank evenveel lol beleven als met hele dure, ik ruik het toch niet.
rust Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Je kan in de PHP configuratie de error reporting uitzetten. Dat zou toch al moeten schelen. http://php.net/manual/en/errorfunc.configuration.php
Recommended Posts