Jump to content

Giveaway Shaving Society September 2015

Recommended Posts

Posted

Een gegeven paard ..... enzovoort ;-)

Ik wil om de zoveel tijd wel een gratis pakket ontvangen ook al is het een maand onderweg, het is toch gewoon een leuk hebbedingetje, zou me er niet druk over maken.

Posted (edited)

Nou, efsk niet dat het jou wat aan gaat maar ik heb Bram 30 september een PM gestuuurd IVM met m'n adres wat ik per ongeluk verkeerd had vermeld.

Op 2 Oktober kreeg ik er een antwoord op en toen werd er ook bij geschreven dat de pakketten maandag 5 oktober de deur uit zouden gaan.

Nu weet ik toevallig dat op 16 oktober er ook een PM naar Edsel is gestuurd waarin staat dat de pakketten deze week zijn verstuurd.Dus ik dacht: "jajajajaja dat werdt mij ook op 2 Oktober geschreven" , dus vandaar m'n reactie over Track n Tracé.

Maar de mensen die ik tegen me heb (waaronder jij) begrijpen nou eenmaal niet dat in principe de loting al lang vergald was.

En ik weet zeker dat Edsel zijn prijs, voor hem er zeker ook een is met een hele zure rand.

En daar gaat het om, dus vandaar mijn reactie.

Edited by Guest
Posted

We zijn het er over eens dat het enigszins slordig was, maar Bram heeft inderdaad zijn excuus aangeboden voor de gang van zaken. Ik vind dat we het daarbij moeten laten en er geen halszaak van maken.

Ik zal de Barbe Blu gebruiken en mijn bevindingen in de SOTD posten.

Posted

Robert doet me ineens aan iemand denken. Misschien moet je gewoon je gemak houden en blij zijn dat je iets gewonnen hebt. En anders zoals ik al zei de prijs naar nummer twee doorsturen.

Posted

Wat ik het jammere vind Robert is dat je je protesten hier pas horen laat op het moment dat de excuses al gemaakt zijn. Dat is wat kinderachtig, in mijn optiek. Iedereen is het erover eens dat het op een slordige manier verlopen is, maar het moment dat de excuses gemaakt zijn en de zaak is opgestuurd ga je niet alsnog herrie schoppen.

Als je hoort dat de 5e wordt verzonden kun je, zoals je hier beweerde, al de 6e je pakje verwachten en had je al veel eerder om je tracktrace kunnen vragen. Maar dat doe je niet, je gaat zitten wachten, niks zeggen, en zodra het probleem is opgelost stennis maken. Dát is wat wrevel wekt en wat ik niet begrijp.

Dit gezegd hebbende: ergens deze week valt je pakje in de bus, en dat kun je dan sjagrijnig weggooien, maar eigenlijk hoop ik dat je, als je humeur iets is verbeterd, gewoon de inhoud uitprobeert. Met geluk bevalt ze je, en dan is alle ellende weer vergeten.

Posted

Ik vind het wel welletjes hier. Eventuele reviews zie ik graag verschijnen, maar over het verloop van de afgelopen actie is denk ik wel genoeg geschreven. Op naar de volgende weggeefactie heren!

Posted

Oke, zullen we het nu maar afsluiten ieders standpunt in deze kwestie is helder. :!:

Wanneer begint de halloween actie eigenlijk ? Ik wil niet te laat zijn met inschrijven :lol:

p.s. Bovengenoemde is dus echt als grap bedoeld, dit voor diegenen die er de humor niet van inzien. Want als je er de humor niet van inziet begrijp je mijn grap niet en dan moet ik het uitleggen hoe de grap bedoeld is.

Namelijk als helpende gedachte want het leed is geschied, excuses met moverende reden aangeboden, kom op accepteren en weer meedoen met volgende leuke actie waarbij ik me de vraag stel: hoe kan ik bijdragen tot een succesvol verloop van deze actie?

Antwoord: jawel op tijd mijn interesse kenbaar maken.

Posted
Ik vind het wel welletjes hier. Eventuele reviews zie ik graag verschijnen, maar over het verloop van de afgelopen actie is denk ik wel genoeg geschreven. Op naar de volgende weggeefactie heren!

Oef hier zaten we dus even in de overlap, dus gesloten

Posted

Robert, streep eronder, iedereen hier doet gewoon zijn best om het goed te doen! Fouten gebeuren, en daar moet je niet over door blijven zaniken.

Ik benieuwd hoe je de zeep gaat vinden trouwens ... mijn ervaringen met de TFS "Linea Tradizionale" zepen zijn zelf uitstekend! Mijn favoriet is de Barba Gialla. Als de Blu je bevalt, moet je de Gialla ook zeker eens proberen!

Veel plezier!

Posted

Jammer dat alleen Rolf en Jaap het begrijpen.Zelfs nu dat ik het uitgelegd dacht te hebben over het eerder PM contact blijft men toch steeds posten dat ik maar loop te zeuren.

Het 'Mosterd na de maaltijd' gevoel hebben deze mensen nooit begrepen en dat is en blijft staan.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.