Jump to content

Giveaway Shaving Society September 2015

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted

Ik kan helaas nog geen bevindingen melden, omdat mijn gewonnen prijs nog steeds onderweg is. Hopelijk zie ik binnenkort de DHL koerier verschijnen, zo groot is Nederland toch niet?

Posted

De zendingen waren vanaf mijn kant ENORM vertraagd, druk gehad en niet meer verder aan gedacht. Dus ze zijn nu de deur uit en moeten dus over een dag of2 wel bij de mensjes aankomen. Sorry heren voor de vertraging!

Posted
Slordig....

Ja, i know. Gebeurt me eigenlijk NOOIT met zendingen dat ik daar zo laat mee ben. Meestal zijn de pakketten bij mij met een dag of maximaal 2 de deur uit hier. En er gaan best wat pakketten vanaf hier weg.

Nogmaals excuses heren :)

Posted

Ik heb net een Track N Tracé nummer ingevoerd bij DHL. Ik vind het wel raar want het nummer is 15 oktober al aangemaakt.

Dan had het op vrijdag 16 oktober al aan moeten komen of op zaterdag.

Posted

Dan heeft Bram waarschijnlijk het label thuis aangemaakt, dan kan het inderdaad van de 15e zijn. Hij had geen tijd om het weg te brengen, maar dat veranderd niet de datum van het aanmaken van het verzendlabel. Dus het had niet de 16e binnen moeten zijn.

Posted

Gast, kom op, effe niet zo overspannen. Ja, het is erg slordig, dat is ook toegegeven en er zijn excuses voor gemaakt. Nu is het onderweg, en dat duurt soms. Als er nou éen bezorgbedrijf is waar ik geen vertrouwn in heb is het UPS, maar dat wordt direct gevolgd door DHL. Dus dat dat langer duurt dan een dag vind ik niet vreemd, integendeel, geheel conform verwachting.

Posted

De excuses zijn aangeboden en er is direct actie ondernomen om de artikelen te verzenden. Voorgaande lijkt me een zeer correcte handelswijze om de geconstateerde onvolkomenheid zo snel mogelijk te verhelpen.

Daarbij komt getypte emotie in dit soort situaties vaak (onbedoeld) te direct over.

Posted

Jammer dit verloop van de discussie Robert79.

We zijn allemaal goedwillende onbezoldigd forumdeelnemer.

Dan kan er door tijdgebrek, drukte, even een andere focus etc. wel eens wat anders lopen.

Even de stress er uit en wachten en sorry Lampuhkap zeggen!

Posted

Je hebt, samen met Edsel, een excuus gehad. Verloop van zaken is onbedoeld slordig gegaan, prima, shit happens.

Dat je niet tevreden bent met de situatie, ook prima. Heel begrijpelijk.

Maar het een beetje beschaafd houden zou ik wel op prijs stellen.

We gaan aankomende week starten met de Halloween-verloting en dan gaat alles gewoon weer volgens het normale schema.

Posted

Laten we ook in een ding duidelijk zijn: je hebt het gewonnen

Had je het nou gekocht en al weken geleden betaald dan zou het wat anders zijn.

Posted
Nou, ik ben er helemaal klaar mee ! eigenlijk hoef ik het geeneens meer.

Wow niet cool.

We gaan aankomende week starten met de Halloween-verloting en dan gaat alles gewoon weer volgens het normale schema.

ik ga winnen ik voel het... IK VOEL HET :P:P:P

Posted

ik ga winnen ik voel het... IK VOEL HET :P:P:P

Nou, dan hoop ik van harte dat jij gaat winnen.Hoe 'COOL' is dit van mij.

Maar hoe cool zou jij het vinden als je bijna 4 weken mag wachten ?

Posted

Daar heb je excuus voor gekregen Robert. Edsel heeft geinformeerd, kreeg excuus en het werd geregeld, voor jullie allebei. Wat jij nu hier toont is dat je gaat janken als vervolgens je pakje niet alsnog direct op de stoep ligt. Dát komt op mij wat kinderachtig over.

Hele serieuze vraag nu: wanneer gedurende de afgelopen vier weken heb jíj geïnformeerd waar het pakje bleef, of wat het tracktracenummer was?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.