Jump to content

Giveaway Shaving Society September 2015

Recommended Posts

Posted

Goedenmiddag dames en heren!

Hier is dan de de inschrijving van onze tweede maandelijkse give-away!

Zoals met het jubileum, doen we er 1 voor donateurs en 1 voor de niet donateurs. Deze hebben allebei een aparte inschrijvingslijst.

De regels voor de weggeef acties:

- Dubbel inschrijven is niet mogelijk, 1 inschrijving per adres.

- Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer me doen.

- Een donateur mag op beide lijsten in schrijven, maar telt hetzelfde voor (per lijst): Een keer gewonnen is de rest van het jaar niet meer mee doen.

- Opzettelijk vaak inschrijven \ proberen te frauderen met het formulier \ opzettelijk dingen proberen te vernaggelen = een tijdelijke ban met kans op verlenging.

- De lijst voor de donateurs zal alleen bekend zijn in het donateurs forum en dat houden wij graag zo (om het netjes te houden / voor ons beter overzichtelijk te houden) - speel deze dus niet door buiten het donateurs forum.

- De prijzen worden aan het eind van de maand / begin van de volgende maand verstuurd.

- Doe iedereen een plezier en doe alleen mee als je wat daadwerkelijk wilt van de weg geef actie, iets winnen en dan verkopen bijvoorbeeld zal eindigen in een Ban (wat mij betreft levens lang - maar daar zal ik niet over beslissen).

Wat er te winnen valt voor de niet donateurs:

1x TFS Barba Blu

De trekking van de prijs vind plaats op de 21e rond 19.00 's avonds.

Dit zal net als voorheen weer gebeuren via random.org en de nodige screenshots zullen er weer bij gepost worden,

Dus, schrijf je in......and may the best man win!

http://goo.gl/forms/Ob0F4t2Evc

Posted

Na de test met een monster van Gusto sla ik deze over. En is geen toevoeging aan de sandalwood ervaringen van mij.

Posted
Het was wel handig geweest als ik de juiste nickname had ingevuld ;)

En als je je even netjes had voorgesteld in het daarvoor geschikte topic. Namelijk het "welkom" topic.

Posted (edited)

Ja daaaag ... ik hoor bij het meubilair hier ;)

Ahh nee! Dat stomme Tapatalk heeft mij gekloond! :(

Probleem opgelost zie ik :)

Dank!

Edited by Guest
Posted
A! Zie je! Dubbel inschrijven op de loterij!

Ja nu je het zegt ... ik had het gewoon nog even niet moeten melden :lol:

Posted

Hij herkent mijn e-mail adres niet waarmee ik op deze site sta. Kan me kennelijk niet inschrijven of wordt er verwacht dar ik een gmail account aanmaak?

Posted
Hij herkent mijn e-mail adres niet waarmee ik op deze site sta. Kan me kennelijk niet inschrijven of wordt er verwacht dar ik een gmail account aanmaak?

Dat laatste.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.