Jump to content

Nanjie (2 euro TTO)

marzman

Recommended Posts

full.jpg

full.jpg

Op Buyincoins zag ik een TTO voor 2.66 dollar (2 euro) en uit nieuwsgierigheid wat de Chinezen daarvoor kunnen maken heb ik die maar besteld. De TTO zit in een hard plastic doosje dat een beetje scheef dicht zat, hierdoor koste het wat moeite om hem open te maken.

De deurtjes van de krabber zelf bewegen soepel. Wel zijn ze erg dun, het smintsdoosje waar ik mijn mesjes in bewaar voelt een stuk steviger aan. Er zit een logootje op wat er ook wel leuk uit ziet.

Uit nieuwsgierigheid heb ik een Astra in het krabbertje gedaan en ben ik me er mee gaan scheren. De krabber is erg agressief en ik heb ook het idee dat het mesje kan buigen zoals ik me voorstel dat dit ook in een sheavette gebeurd. Ik heb me er twee centimeter mee geschoren en toen ben ik verder gegaan met de Gillette Blue. Nou ja, hij werkt dus op zich wel dus, ik durf me er alleen niet mee te scheren :lol:

Wie een goede Chinese TTO zoekt kan beter de Ming Shi (Derby TTO) kopen die op bijvoorbeeld Bestshave regelmatig is afgeprijsd naar 10 dollar.

Ik wil hem best naar je doorsturen als het met een paar postzegels kan. Hij kwam bij mij ook gewoon door de brievenbus. Duurt wel even omdat ik hem dan opstuur als ik familie in Nederland bezoek en niet vanuit Belgie ;)