efsk Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 Of beter: Louises. Fout gespeld . Graag op de repeat. De Louis is een SE uit Parijs. Waits plaatst dit rond 1910, maar ik heb het idee dat er toch wel een aantal jaren zit tussen de twee hier getoonde. Heel veel kan ik er niet over vertellen, het ding neemt wedges en misschien ook GEM-type mesjes, en de volgens mij oudste is lichter dan de volgens mij jongere. De wedge die met de oudste meekwam is behoorlijk mishandeld door de vorige eigenaar. Ik twijfel nog of ik de moeite ga nemen deze weer helemaal scheerklaar te maken, maar ik maak m wel weer goed glimmend. De corrosie in de hoek moet echt helemaal weg. Oja, Louis Fart op de rug van de wedge vond ik komisch. Met zn beidjes:
mhharsta Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 Ze zijn verleidelijk mooi die Louises! Ik ben benieuwd hoe ze scheren Richard.
Snuff Posted September 6, 2015 Posted September 6, 2015 De tweede neemt in ieder geval GEM mesjes en is bovendien een "rasoir superbe" of voor de nederlandstaligen een schitterend scheerapparaat. Twee beauty's voor de verzameling!
Recommended Posts