Jump to content

Bay Rum Shave Of The Day: 30-07-'13

Lampuhkap

Recommended Posts

Vandaag is de Ogallala Bay Rum Aftershave binnen gekomen met een hele hele hele berg samples. Kon het natuurlijk ook niet laten om de boel vandaag te proberen, as usual.

centerhttp://i.imgur.com/xouF16r.jpg[/img]

Setup:

Merkur 39c Barberpole Slant met Voskhod (1x eerder gebruikt)

The BiG Shave 2013 by Semogue kwast

TFS (secret)

Ogallala Bay Rum Aftershave

Gezien de nieuwigheid van de kwast ging het opschuimen allemaal wel redelijk. Kan zeerzeker beter. Veel meer product nodig dan ik gewend ben omdat het apparaat ook nogal wat vocht vast houd. Te weinig product + teveel water = te dun schuim = useless. Dus had wat zeep bijgepakt om het mengsel wat in te dikken, ging prima.

Scheren ging wel lekker, kleine irritatie bij de adamsappel, maar dat komt bij mij wel vaker voor.

Wel lekker DFS beurtje gehad. Was weer voldoende glad iig

Toen de aftershave. Die moet je goed omschudden om zo alle olieen enzo goed te laten mengen. Dus stevig omgeschud, flesje open (en de heerlijke Bay Rum geur komt je al tegemoet) stevig plasje op de hand en uitsmeren maar!

In eerste instantie denk je:

Oeh, flink warm! :oops:

Daarna:

Ow damn, das heet! :evil:

Weer daarna!

DAT BRAND! :twisted:

Duurde echt wel een seconde of 30, flink branden, heel mn gezicht rood

Na die 30 seconden ging dat warme gevoel weg, voelde het afkoelen en mn huid was weer rustig en alles was top 8-)

Maar hell zeg eej, dat BRAND! Not for pussies in ieder geval!

Maar ik ruik wel heerlijk en mn gezicht voelt zich lekker en ziet er goed uit, i like :mrgreen:

Over een paar dagen maar weer gebruiken!