Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik was vandaag in een kapsalon in Elsloo Friesland en daar werd ook nog authentiek geschoren.

Ze hadden er zo'n hele mooie oude houten scheerstoel staan en gebruikten nog van dat papier over de neksteun en nu vertelde die kapster dat ze dat papier nergens meer kunnen bestellen.

Weet een van jullie waar je dat nog kan kopen ?

Posted

Hoi Sil,

Goed dat je er eer bent!

Wij hebben (of hadden) moet ik ff het magazijn in straks, van dat papier dat je om je nek en hals krijgt bij de kapper. Niet dat je daar meteen wat aan hebt, maar wie weet komt dat op een of andere manier van pas.

Maar, dus even onder voorbehoud.

Posted

Hoi, nee dat zoek ik niet [ daar heb ik nog tig rollen van ] Het is dat papier wat om de neksteun van de scheerstoel gaat, waar je met je hoofd op ligt.

Hihihihi ik was even out off order maar ben er weer.

Posted
Is dat hetzelfde papier wat in touringcars en vliegtuigen om de hoofdsteun wordt / werd gedaan?

+ Hoi Silly, welkom terug!

Posted

Zozo, mevrouw is er weer :)

Misschien bij een medische groothandel? Tandartsen en artsen hebben dat papier altijd in rollen achter de stoel/bed hangen. Misschien is het in verschillende formaten te krijgen.

Posted

Ik heb geen idee wat voor papier het is ? Het leek een beetje vetvrij achtig iets ?

Ik dacht ik vraag het ff hier, ik heb zelf een handdoek er om heen zitten.

Jullie hebben me toch niet te erg gemist ??? Ik was ff druk met nix doen hahhahha

Posted

Nee geen vliegtuigstoelpapier het was een houten oude scheerstoel uit 1800kruik met een hoofdsteun en dan draai je er een papier door wat volgens mij wel op een rolletje is. Dit was het laatste papiertje uit het rolletje uit 1800kruik dus ik dacht als ik nou ergens zo'n oud rolletje kan scoren of nieuw dan kan ik hun die tip doorgeven maar ze zei echt dat het om een echt rolletje scheerstoelpapier ging !!!! [ liefs uit 1800kruik ]

Marco als je je FB leest dan wist je dat ik weg was :roll::roll:

Posted

Nou nou wat een welkom terug. Ik ben / was even druk in het privéleven en het scheren ligt een beetje op zijn kont in de zaak maar vind het leuk weer mee te forummen. We zitten gelijk in een heel ander onderwerp dat scheerstoelpapier hahaha maar dat hoort bij mijn topics .

Dus Hoi iedereen weer, kus Silly