Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een filiaal van Op=Op bezocht. Leuke deals voor shampoo en badschuim. Besloot meteen even een blik te werpen op het scheerassortiment. Weinig op gebied van zeep (Vergulde hand, leuke aanbiedingen). Aftershave van Brut en Pitralon. Omdat ik nog (volgens mijn vrouw) te veel heb staan, maar niks gekocht, maar het waren leuke aanbiedingen. Drie flesjes Brut voor 9 euro en Pitralon 3 voor 10 euro.

Posted
Omdat ik nog (volgens mijn vrouw) te veel heb staan, maar niks gekocht, maar het waren leuke aanbiedingen.

Altijd die vrouwen hè. Ik ruilde laatst spullen met Jarno en had daar drie kwasten mee verkregen, ging mevrouw zich afvragen wat iemand in godsnaam met drie kwasten moet. Ik heb haar even gewezen op de overvolle inloopkast op zolder inclusief 25 paar laarzen en nog 10 paar andere schoenen. Iemand die eens een nieuw raam kwam plaatsen in de dakkapel vroeg me al of het een filiaal van zalando bij ons was.

Toen was ze even stil... :twisted:

Posted

@Marco: Helemaal mee eens. Hier hangen en staan in de kasten kledingstukken en schoeisel die nog nooit gedragen zijn. En die zijn niet van mij. Gekocht tijdens stedentripjes met haar zus samen. Maar dan wel weer zeuren over een flesje aftershave van 3 euro. Oh ja, ook nog even vertellen dat ik zojuist geboekt heb voor Augsburg - AZ en Bilbao - AZ nog hoog op m'n verlanglijstje heb staan. Haha, zo slecht heb ik het niet :mrgreen::mrgreen:

Posted

Mannen jullie hebben nog een lange weg te gaan!! Mijn vrouw is er gelukkig van doordrongen, dat haar geluk omgekeerd evenredig afhankelijk is van mijn scheerkwasten. Vorig jaar kocht ze een Rod Neep voor mijn verjaardag en sindsdien is dat met nog eens een stuk of 4 toegenomen. Als er een zeep door de brievenbus rolt is zij bijna de eerste, die moet ruiken en voor de rest denkt ze, dat ik gezond gestoord ben, maar dat dat een toevoeging aan haar levenskwaliteit is. Snapt alleen niet waarom 2 kwasten, 3 krabbers, diverse mesjes, zowel DE als SE, 2 zepen en een assortiment AS en ASB in die caravan moet. Zeurt echter ook niet als ik dit onderweg nog wat uitbreid. Ach en als ze dan een truitje of jasje wil reop ik direct koop die nou, kan ik de volgende keer weer met een grote glimlach de spullen laten zien, die weer door de brievenbus zijn gerold.

Posted (edited)

Die Pitralon vind ik ook prima, met name de Original Classic (of tegenwoordig; Zedern), en die ligt nog een klap goedkoper bij de Action (althans enige weken terug); 3 flessen voor een euro of 5,=.

Edited by Guest
Posted

Kon de Pitralon de laatste weken niet meer vinden bij de Action. Had er spijt van dat ik maar 1 flesje had gekocht. Deze week dus maar naar de Op=Op. 3 voor 10,- is nog steeds een koopje :-) .

Posted
Kon de Pitralon de laatste weken niet meer vinden bij de Action. Had er spijt van dat ik maar 1 flesje had gekocht.

Aij! Ik heb nog maar voor twintig jaar Pitralon in huis!

Posted

Mijn vriendin was net bij de Action maar hadden geen Pitralon.

Van Brut alleen testers, de schappen waren verder leeg :|

Kan iemand mij vertellen wat ik van Brut after shave kan verwachtwn qua geur en eigenschappen?

Posted
Die Pitralon vind ik ook prima, met name de Original (of tegenwoordig; Zedern), en die ligt nog een klap goedkoper bij de Action (althans enige weken terug); 3 flessen voor een euro of 5,=.

Bedoel je niet de 'Classic'?

Posted

Is het niet zo dat er bij Action ook geldt op = op?

Die Pitralon stond een paar weken terug bij ons in de Action en heb de laatste paar ingeslagen en niet meer teruggezien.

Posted
Die Pitralon vind ik ook prima, met name de Original Classic (of tegenwoordig; Zedern), en die ligt nog een klap goedkoper bij de Action (althans enige weken terug); 3 flessen voor een euro of 5,=.

Je hebt helemaal gelijk; hoewel ik de Original ook heel aardig vind bedoelde ik idd de Classic! Meteen verbeterd!

Posted

Je hebt helemaal gelijk; hoewel ik de Original ook heel aardig vind bedoelde ik idd de Classic! Meteen verbeterd!

Vooruit dan maar Harrie, het is je vergeven ;)

Posted

Zaterdag ook bij OP=OP geweest in Almelo.

Helaas geen pitralon :(

Wel Brut en Denim, de Denim black was nog best wel lekker :roll:

Ook de Denim scheerset gezien met kwast en scheercreme maar niet meegenomen.

Oh hoe tof zou het toch zijn om daar eens een Floid of Pinaud te zien staan in de schappen..

Posted
Zaterdag ook bij OP=OP geweest in Almelo.

Helaas geen pitralon :(

Pitralon hebben ze niet bij alle vestigingen inderdaad. Vervelender is dat je niet online kunt zien welke vestigingen het wel in het assortiment hebben. In Middelburg hebben ze het wel, als mijn geheugen goed werkt, en in Nijmegen ook. In Utrecht hebben ze het zeker.

Ik vraag me overigens af hoe hard het loopt ... het zijn toch niet echt moderne geuren.

Posted

Soms kun je het toch bestellen al voeren ze het niet. Bij de op=op in Helmond voeren ze ook geen Pitralon maar het was geen enkel probleem om ze uit een ander filiaal over te laten komen, in dit geval uit Veldhoven meen ik.

Posted

Morgen ga ik naar de op= op in Groningen. Als daar de Pitralon wel te krijgen is dan sla ik een voorraadje in. En even snuffelen aan de Denim Black.

Posted
Morgen ga ik naar de op= op in Groningen. Als daar de Pitralon wel te krijgen is dan sla ik een voorraadje in.

Anders even bellen vantevoren?

Posted

Helaas pindakaas, niet geweest, een dag eerder vertrokken naar het werk voor 9 dagen. Gelukkig heb ik nog een half flesje Pitralon :-).

Posted

Hier in het dorp geen Pitralon. :(

Posted
Helaas pindakaas, niet geweest, een dag eerder vertrokken naar het werk voor 9 dagen. Gelukkig heb ik nog een half flesje Pitralon :-).

Ja, ik heb ook nog maar tien-en-half of zo ;)