Jump to content

Ogallala Bay Rum Aftershave

Lampuhkap

Recommended Posts

centerhttp://i.imgur.com/miwxid3.jpg[/img]

Zoals jullie zien, mijn langverwachte Ogallala Bay Rum aftershave is binnen.

Geur is heerlijk, zit tussen de Dominica Bay Rum en de Pinaud Bay Rum in. Ruikt echt superlekker. Perfect balance van bovenstaande soorten.

De aftershave

Die moet je goed omschudden om zo alle olieen enzo goed te laten mengen. Dus stevig omgeschud, flesje open (en de heerlijke Bay Rum geur komt je al tegemoet) stevig plasje op de hand en uitsmeren maar!

In eerste instantie denk je:

Oeh, flink warm! :oops:

Daarna:

Ow damn, das heet! :evil:

Weer daarna!

DAT BRAND! :twisted:

:shock:

Duurde echt wel een seconde of 30, flink branden, heel mn gezicht rood!

Na die 30 seconden ging dat warme gevoel weg, voelde het afkoelen en mn huid was weer rustig en alles was top :mrgreen:

Maar hell zeg eej, dat BRAND!

NOT FOR PUSSIES in ieder geval! 8-)

Maar ik ruik wel heerlijk en mn gezicht voelt zich lekker en ziet er goed uit :mrgreen: i like!

Over een paar dagen weer gebruiken!

is een 8 oz. fles, iets van 236 ml dus dat valt op zich nog wel mee qua grootte.

Ja zitten samples bij van spul wat ik al heb en nog wat onbekend spul,

Ik hou me aanbovelen voor de proraso groen en floid amber samples, als ik zo vrij mag zijn. Of had je de amber zelf ook nog niet?

• 2 weeks later...

Heb de Bonanza pack in huis gekregen, en uitgebreid geprobeerd. Ook de wederhelft heeft haar mening kunnen geven. In volgorde:

1: Limes & Peppercorn

2: Sandalwood

3: Sage & Cedar

4: Bay Rum Cologne

5: Bay Rum

Het branden vind ik wel meevallen, niet meer dan andere aftershaves die ik gebruikt heb. De aluin heb ik meer last van.

Ahh Bay Rum cologne en aftershave dat heb ik altijd al willen proberen !

Kon het niet laten en heb gebruik gemaakt van de zeer gulle aanbieding bij de webshop.

60ml cologne voor 1 pond, als het niet bevalt geen probleem !

• 5 weeks later...

Jammer dat ik dit nu pas lees Ron, ik heb net mijn flesje Ogallalla Limes & Peppercorns doorverkocht :(

Ik ga eens horen bij Bart of hij m'n oude samples flesjes nog heeft, anders stuur ik jou die door !

Ik vond de geur wat té in-your-face, bovendien hou ik eerder van balsems dan van alcoholische aftershaves. Het is wel een goede aftershave om te checken of je je goed geschoren hebt: hoe slechter de scheerbeurt hoe meer het brandt.

Ik heb anderhalve week geleden een nieuwe poging gedaan met deze aftershave, rechtstreeks uit de fles en niet van een sample. Ditmaal een lichte burn, maar niks heftigs. Zeker niet zo erg als eerder werd beschreven, mijn Osage Rub komt zelfs nog harder aan. Alleen is de lucht niks voor mij. Leuk om geprobeerd te hebben!

Jammer dat ik dit nu pas lees Ron, ik heb net mijn flesje Ogallalla Limes & Peppercorns doorverkocht :(

Ik ga eens horen bij Bart of hij m'n oude samples flesjes nog heeft, anders stuur ik jou die door !

Graag, zou die wel eens willen proberen. Thanks